koelers volledig draaien??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0220

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
hallo,
ik wou graag weten hoe ik kan zien of mijn ventilatoren volledig draaien, of niet, en zo niet hoe ik die velledig kan laten draaien. iemand tips?

overclocken :P, maar kan dat mijn cpu ofzo beschadigen ( het harder draaien )

Hoi,

Het harder draaien niet maar het overclocken wel:).

Modag

Ventilatoren draaien in de meeste gevallen op 100%. Je hebt moederborden die in het Bios een funktie hebben om de ventilatoren langzamer te laten draaien, onder een bepaalde temperatuur. (Asus bijvoorbeeld).

is dit hoe hard ze draaien? ik had dit programma al maar ik wist neit dat dat erbij zou staan :P

attachment.php

Bijlagen

• naamloos.GIF
    naamloos.GIF
    22,1 KB · Weergaven: 82
Hoi,

Dat geeft aan dat ze honderd procent draaien bovenin bij desbetreffend ventilator staat hoeveel toeren hij draait.

Modag

ok bedankt ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ventilatoren draaien in de meeste gevallen op 100%. Je hebt moederborden die in het Bios een funktie hebben om de ventilatoren langzamer te laten draaien, onder een bepaalde temperatuur. (Asus bijvoorbeeld).

ik heb een asus moederbord, een p5 nogiets, dus ik kan het waarschijnlijk ook in mijn bios zien?

Kijk even in de handleiding naar "ASUS Cool 'n' Quiet".

Hoi,

Je kan inderdaad in de bios kijken hoe hard de ventilatoren draaien maar ik denk niet dat je dan kan kijken of ze op honderd procent draaien. Je kan deze vergelijken met speedfan.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan