Hola. Ik heb een probleem met mijn laptop waarbij de CPU veel te warm wordt tijdens het gamen, waarna de laptop geheel uitvalt. SpeedFan geeft een stabiele temperatuur van 66 graden aan bij dingen als internet, word documenten etc. Bij het gamen loopt hij in het begin op tot rond de 90graden waarna de laptop wel eens stil blijft hangen, en dan bij 100graden valt de laptop uit.
Nu heb ik de laptop opengemaakt en aangezet, en ik zie dat de koeling bij de CPU aan.- en uitgaat. Als ik het goed begrijp hoort hij gewoon constant te draaien.. afstoffen heb ik al geprobeerd.
Er staat al een laptop koeler onder de laptop die koude lucht naar binnen blaast maar omdat de cpu koeler niet werkt wordt ie toch te warm.
Specs:
Compal IFL90 15,4" WXGA+,
Nvidia Go 8600M GT 512MB
Core2 Duo T8100 S-P 2,10GHz 800Mhz 3Mb
4Gb DDRII 667Mhz SO-DIMM (2x 2Gb)
320GB hard disc 2,5inch 16MB 7200RPM SATA
DVD+/- brander
6cells accu
Als iemand enig idee heeft hoe ik de cpu fan weer goed werkend krijg, ik hoor het graag :thumb:
Nu heb ik de laptop opengemaakt en aangezet, en ik zie dat de koeling bij de CPU aan.- en uitgaat. Als ik het goed begrijp hoort hij gewoon constant te draaien.. afstoffen heb ik al geprobeerd.
Er staat al een laptop koeler onder de laptop die koude lucht naar binnen blaast maar omdat de cpu koeler niet werkt wordt ie toch te warm.
Specs:
Compal IFL90 15,4" WXGA+,
Nvidia Go 8600M GT 512MB
Core2 Duo T8100 S-P 2,10GHz 800Mhz 3Mb
4Gb DDRII 667Mhz SO-DIMM (2x 2Gb)
320GB hard disc 2,5inch 16MB 7200RPM SATA
DVD+/- brander
6cells accu
Als iemand enig idee heeft hoe ik de cpu fan weer goed werkend krijg, ik hoor het graag :thumb: