Koeling draait af en toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steur

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
52
Geachte mensen,

Wie weet hier raad op.
Nu heb ik een pc en als ik hem aan doe dan gaat hij in het begin aan totdat ik in windows kom en dan valt het beeld uit. Maar ik heb hem open gehaald en toen zag ik dat de koeler die op de processor zat dat die begon met draaien en dan 5 seconden daarna stopt ie er weer mee en dan begint ie weer 5 seconden te draaien en dan stopt ie er weer 5 seconden mee en dit blijft ie doen.

heb ook al gekeken of hij soepel los zit misschien zit hij vast maar hij zit gewoon lekker los en het is helemaal geen oude pc dus hij kan niet kapot zijn denk ik.

Hoe los ik dit probleem op want het word een beetje vervelend nu.

Ik hoor het graag,

Groeten
 
gewoon een goede heatsink kopen .
en als je door blijft modderen dan is op een gegeven moment je cpu naar de eeuwige jacht velden
 
Wat versta je onder heatsink? en kan dit ook aan de CPU liggen dan dat die doorbrand is?

groeten
 
Is dit probleem iets van de laatste tijd? En heb je de temperatuur ook gemeten van de processor? Probeer dat eens, dat kan bijvoorbeeld met Everest.
Indien dat niet lukt. Wat zeggen de temperaturen in het bios?
 
Je zou het es kunnen proberen met een andere koeler, die aansluiten op dezelfde plek van de processor koeler en kijken of die dan ook zo wisselend draait
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan