Koeling Intel Prescott P4 (3.00 Ghz)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexaniji

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Beste Helpmij'ers,

ik heb zojuist een Asus P4S800-mx met Intel Prescott P4 3 Ghz geinstalleerd. Nu heb ik gemerkt dat dit een echt heethoofdje is ): Ik heb Stock Heatsink en wil hem graag meer afkoelen om Cod4 Soepeler te draaien!

Kan ik dit oplossen ZONDER andere Koeler te kopen? ik krijg overigens binnekort wel zakgeld binnen.

groetjes Gino

ja dat kan maar dan heb je wel schuur papier nodig en nieuwe koelpasta

je moet je cpu overlappen
dat houd in dat jij je de boven laag van de cpu er af schuurt en dat je dan alleen nog een kopere laag overhoud hier doe je dan de nieuwe koelpasta op
en je koelblok erop
je zult dan 10 graden kouder zitten

google het maar even cpu overlapping dan begrijp je het meschien beter

Laatst bewerkt door een moderator:
oowjah heb ik wel eens van gehoord van dat cpu lapping, Welke grofheden aan schuur papier heb ik hier voor nodig, Kan ik ook meteen mijn Heatsink lappen :D

groetjes Gino
ps: Ik heb dit al eens geprobeerd op een oud heatsinkje met de grofheden 80 100 en 120 maar die beloofde niet veels het wilde niet gaan glimmen D:

Ehmmm, Welk Schuurpapier kan ik het beste gebruiken? En Welke grofheden?

mooi man, Bedankt hiervoor, ik zal binnekort kijken ;)

ps: Is dat polijsten vereist, of kan ik het ook met van dat Witte Reus Glans spul voor RVS(keuken appratuur) doen?

Ik heb koperpoets ervoor gebruikt werkte prima. Denk dat het glans spul minder effectief is.

Ik heb koperpoets ervoor gebruikt werkte prima. Denk dat het glans spul minder effectief is.

Nou dat Witte reus heb ik ook al eens gebruikt op deze heatsink, dat werkte best goed! En het maakt nog eens goed schoon

-edit- Ik ga vanmiddag op pad naar karwei (denk ik, anders op zaterdag:P)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan