koeling videokaart - wat past?

• Onderwerp starter Onderwerp starter R15
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

R15

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
Hallo,

Even een vraagje: Welke koelertjes passen op mijn ATI Radeon X550/X600 videokaart?
De standaard koeler maakt namelijk nogal een lawaai, daar houd ik niet van:(.
Het zijn er misschien wel veel, maar wat zijn de besten, en de goedkoopste?
Al wel even gezocht, maar er staat vaak niet bij waarop die koeler dan past:o.

Ik heb even gezocht voor je, maar dit is een dermate oude kaart dat er geen losse koelers meer voor verkocht worden.. Zou je niet gewoon een nieuwe videokaart (of pc) kopen?

Ik heb even gezocht voor je, maar dit is een dermate oude kaart dat er geen losse koelers meer voor verkocht worden.. Zou je niet gewoon een nieuwe videokaart (of pc) kopen?

Oke, bedankt voor jouw hulp.
Maar: ik wil al een nieuw systeempje hebben, en mijn plan was om later nog eens een nieuwe videokaart te gaan kopen.
En aangezien deze videokaart veel lawaai maakt:confused:, wou ik het dus gewoon eerst nog maar een tijdje proberen om het met deze videokaart uit te houden, maar dan wil ik graag een koelertje die wat minder lawaai maakt:cool:.
Maar als het zo is als jij zegt (dat er geen losse koelers zijn voor deze videokaart), dan is het enige wat er te doen is, juist, een nieuwe kopen:p.
Ik doe het vaak in stappen, dan eens een nieuwe processor, dan een nieuw mobo, dan eens een nieuwe videokaart enzo.:D
Opzich vind ik een upgrade naar een nieuwe videokaart voor mij, nog niet nodig.

Toch hartelijk bedankt voor meehelpen en denken!:thumb:

Overal staat bij ATI X*** serie, dus je kan er van uit gaan dat het past.

Overal staat bij ATI X*** serie, dus je kan er van uit gaan dat het past.

Nou, dan moeten we er maar van uit gaan dat het past he?:cool:
Maar zoals het daar staat moet het dan wel goed zijn...
Ach, en anders stuur ik het wel terug!:p
Heb in ieder geval een bewijs!:D (van wat er op die site staat: ATI X***)
Bedankt!

Bij Alternate:

Sommige fabrikanten wijken af van het standaard kaartontwerp.
Let dus goed op de afmetingen van de grafische kaart.
Bij uitkomen van nieuwe grafische kaarten is het mogelijk dat deze ook worden ondersteund.
Controleer het bij de fabrikant.

Geldt bovenstaande voor videokaarten die niet in die lijst staan of is het zo dat je het ook moet controleren (of het past) als jouw videokaart in die lijst staat?

:)
Het zou kunnen dat die koeler ook op nieuwere kaarten past (die dus niet in de lijst staan)
Ik heb eigelijk nog nooit problemen gehad met zalman koelers en nooit gechecked of m'n anders was als normaal.

Als het type erbij staat kun je er van op aan dat het past en anders idd terug sturen / contateren.

:)
Het zou kunnen dat die koeler ook op nieuwere kaarten past (die dus niet in de lijst staan)
Ik heb eigelijk nog nooit problemen gehad met zalman koelers en nooit gechecked of m'n anders was als normaal.

Als het type erbij staat kun je er van op aan dat het past en anders idd terug sturen / contateren.

Oke, dan weet ik dat!
Hartstikke bedankt!, want ik vind dat je me 100% goed hebt geholpen!:thumb:
Ik denk dat ik die 2e neem, €19, in mijn budget en komt er zeer goed uit.:)

De handleidingen zijn vrij duidelijk.

Alles goed schoon maken voor je het nieuw spul monteert.
Lekker op je gemak doen, dan gaat er niets mis :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan