koffie OVER toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

asbas

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2004
ik HEB koffie OVER het TOETSENBORD gemorst. HEB hem OPENgemaakt EN schoongemaakt MAAR zoals JE ziet DOET hij RAAR. Kan ik HEM weggooien OF is ER nog EENB oplossinbg???

Niet om het woord HOOFDLETTERS gebruiken, dit leest niet prettig. Graag even aanpassen dus.

type jij die hoofdletters bewust of komt dit door de koffie?

Geplaatst door puppie
type jij die hoofdletters bewust of komt dit door de koffie?

Dat zijn KoFfIeLeTtErS :p

Toetsenbord laten drogen... kijken of hij het nog doet.. als hij het niet doet.. dan een nieuwe.. die kosten amper nog wat.. ik kan voor €5,- een toetsenbord kopen.

Inmiddelsdoetiehetweerredelijkmaarnuweergeenspatiesdieletterskwameninderdaaddoordekoffie

Geplaatst door asbas
Inmiddelsdoetiehetweerredelijkmaarnuweergeenspatiesdieletterskwameninderdaaddoordekoffie

Nu je spatiebalk nog werkend krijgen
h.gif

Leedvermaak/killermenace????Kan/er/wel/om/lachen/En/muurhond/niet/gaan/zeuren/dat/ik/geen/spaties/gebruik/want/dat/kan/ik/niet!!!!!!!!!!!/

Geplaatst door asbas
Leedvermaak/killermenace????Kan/er/wel/om/lachen/En/muurhond/niet/gaan/zeuren/dat/ik/geen/spaties/gebruik/
want/dat/kan/ik/niet!!!!!!!!!!!/

Muurhond heeft in zijn bericht nergens gerept over spatiebalken ..

Heb je mijn eerste bericht gelezen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee/maar/wel/over/die/hoofdletters/komt/een/beetje/vv/over/alsof/ie/het/tegen/een/klein/kind/heeft/
maar/misschien/vergis/ik/me/ik/heb/je/eerste/bericht/gelezen/en/ga/toch/maar/een/nieuw/toetsenbord/kopen/
bedankt/voor/je/reacties:thumb: :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon onder de douche er mee daarna twee daagjes op\bij de kachel, en hij is weer als nieuw.

Hmmmz, wel heel erg toevallig
De hoofdletters om het woord, de slashes precies tussen ieder woord.

Kan dus dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan