kokswereld.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

kokswereld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Op mijn Internetpagina:

http://www.kokswereld.nl

vind je een verzameling culinaire wetenswaardigheden gemaakt voor en door koks. Aangevuld met fotoreportages, een productkalender, een kook quiz en smaakvolle links.

De lay-out is gebaseerd op een template, maar daar is weinig meer van over.

Graag jullie mening en verbeterpunten.

Altijd als ik een website tegen kom over koken krijg ik altijd honger.
Maar daar kan je natuurlijke helemaal niets mee.

Mijn eerste indruk en die is heel persoonlijk, ik vind het altijd erg jammer van de loze ruimte links en rechts van de site.
Het schijnt een rage te zijn om een site tegenwoordig op deze manier te bouwen.

Stoor je dus niet aan mijn mening, maar ik hou van een schermvullende website.
Het scheelt scrollen en eventueel kan je overschakelen naar een iets groter lettertype zodat niet meteen de leesbril te voorschijn moet komen.

Nou even snel gekeken..Ik vind het mooi. Ik ga er maar eens een item over aan mijn site toevoegen....die is weliswaar voor de minder professioneel ingestelde koks en moet met node aangevuld worden met nieuwe recepten...maar je site vind ik mooi...toch geen bezwaar tegen?

En het "lege links en rechts" tja het houdt het overzichtelijk en je bent veel minder afhankelijk in de layout van de scherm en browser instellingen van de toeschouwers..dus vandaar...

Bedankt voor jullie reacties!

Loonytone; Wat betreft de vaste breedte en kleine lettertype vermoed ik dat je op een hele hoge resolutie werkt, de gemiddelde gebruiker met 1024x768 zal daar minder last van hebben.

Cookz; Jouw site mag er ook wezen hoor, als je een item over mijn site wilt toevoegen vind ik dat altijd leuk.
Hoe bevalt adsense jouw?

Ik heb er een item van gemaakt. Tx!

Wat betreft Adsense...daar wordt je niet rijk van...sterker...je kan er ook niet van uit gaan eten.

Nadeel voor mij is ook dat ik een megafilterlijst moet maken om verschoond te blijven van allerlei vermageringskuren...Kijk de strijd tegen blik en doosvoeding gaat hand in hand met mijn gruwelijke aversie tegen de dieetmaffia. Tís dan ook jammer dat er niet op een makkelijker manier advertenties zijn uit te sluiten. Zodra je eten op je site hebt staan zijn de de dieetboeven er direct bij met "Adsene zonder filter"

Maar daar heb ik het eigenlijk ook niet voor;
1. Het is voor mij een combi van twee hobbies; koken en computeren.
2. Ik vis in een hele grote vijver. Culi sites te over...en ik heb meer recepten nodig zoals ik al schreef. Maar dat zou eigenlijk het werk van de bezoekers moeten zijn.

Het moeilijkst is je site onder de aandacht brengen...admins van zoek en verwijssites zijn niet zo vlot meer met het bijwerken van hun pagina's of honoreren de verzoeken niet zondermeer...

Overigens is jouw site wat specifieker in zijn doelgroep dan de mijne..dat zou het wellicht makkelijk maken "dedicated" advertenties te verkopen..

Succes man...mooie site..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan