okedesiree
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 apr 2012
- Berichten
- 36
Goedemorgen,
Graag zou ik iets in mijn Excel bestand willen maken waarvan ik totaal niet weet of het wel mogelijk is:
De 'Kolom A' en 'Kolom B' uit 'sheet 1' zou ik graag willen verplaatsen naar de kolom A en B van een andere sheet. Gewoon kopiëren en plakken zou je zeggen, maar ik zou ook graag willen dat wanneer ik in sheet 1 een wijziging aanbreng in de betreffende kolom (wanneer ik een extra regel aanmaak bijv.) dit automatisch aangepast wordt naar de andere sheet. Een soort permanente verwijzing dus. Weet iemand toevallig of dit mogelijk is?
Het hoeft overigens niet vice versa. In de andere sheet zal ik nooit extra dingen toevoegen; uitsluitend in sheet 1.
(Ik gebruik Excel 2003.)
Alvast heel erg bedankt!
Desiree
Graag zou ik iets in mijn Excel bestand willen maken waarvan ik totaal niet weet of het wel mogelijk is:
De 'Kolom A' en 'Kolom B' uit 'sheet 1' zou ik graag willen verplaatsen naar de kolom A en B van een andere sheet. Gewoon kopiëren en plakken zou je zeggen, maar ik zou ook graag willen dat wanneer ik in sheet 1 een wijziging aanbreng in de betreffende kolom (wanneer ik een extra regel aanmaak bijv.) dit automatisch aangepast wordt naar de andere sheet. Een soort permanente verwijzing dus. Weet iemand toevallig of dit mogelijk is?
Het hoeft overigens niet vice versa. In de andere sheet zal ik nooit extra dingen toevoegen; uitsluitend in sheet 1.
(Ik gebruik Excel 2003.)
Alvast heel erg bedankt!
Desiree