Hallo goede avond,
Ik heb voor de meeste hier misschien een hele simpele vraag maar ik kom er gewoon echt niet uit. Heb even een test bestandje aangemaakt.
Wat ik graag voor elkaar zou willen krijgen:
Ik heb in werkblad 2 van A1 t/m E1 nummers staan (dat moeten weeknummers voorstellen) met daaronder een aantal namen die ik die week beschikbaar heb.
In werkblad 1 heb ik een drop down list gemaakt van die weeknummers uit blad 2.
Nu zou ik graag willen dat wanneer ik een weeknummer kies vanuit die drop down list ik in cel D2 t/m D? de complete lijst te zien krijg van de namen die ik dan beschikbaar heb zoals ik die in werkblad 2 heb opgegeven.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk genoeg is en zou zeer blij zijn met de gouden oplossing. Bekijk bijlage test1.xlsx
Ik heb voor de meeste hier misschien een hele simpele vraag maar ik kom er gewoon echt niet uit. Heb even een test bestandje aangemaakt.
Wat ik graag voor elkaar zou willen krijgen:
Ik heb in werkblad 2 van A1 t/m E1 nummers staan (dat moeten weeknummers voorstellen) met daaronder een aantal namen die ik die week beschikbaar heb.
In werkblad 1 heb ik een drop down list gemaakt van die weeknummers uit blad 2.
Nu zou ik graag willen dat wanneer ik een weeknummer kies vanuit die drop down list ik in cel D2 t/m D? de complete lijst te zien krijg van de namen die ik dan beschikbaar heb zoals ik die in werkblad 2 heb opgegeven.
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk genoeg is en zou zeer blij zijn met de gouden oplossing. Bekijk bijlage test1.xlsx