• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kolombreedtes in één maal zichtbaar maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Hoe kan ik de meerdere verschillende ingestelde kolombreedtes in één maal zichtbaar maken?

Selecteer de betreffende kolommen en dubbelklik dan op zo'n verticaal lijntje naast 1 van die kolomletters.
Als dat is wat je bedoelt.

Ik wilde ze blijvend zichtbaar maken/houden. Dat zal wel niet kunnen. Ik heb ze nu in Opmerkingen staan. Zet ze wel in een rij.

Als ze verborgen zijn kan je ze toch gewoon zichtbaar maken?
Die worden niet automatisch weer verborgen, tenzij dat ergens door een stukje code wordt gedaan.

De kolommen zijn niet verborgen. Ik wil de kolombreedte van elke kolom direct in beeld hebben zonder te klikken of die getallen in opmerkingen te plaatsen. Dus dan zet ik de getallen maar in één van de bovenste rijen.

Vanmorgen was het een complete ramp. W10 heeft de printer verwijderd, de HP LaserJet en er stonden alleen nog andere printers. Oorzaak onbekend. Daarbij kwam ook nog eens dat de selectie niet meer op de pagina paste. Ik had FF als default ingesteld en dan maar weer naar IE. Ik weet de oorzaak niet. Later stond de printer er weer bij. Dit kostte mij twee uur.

Zet deze op opgelost. Bedankt.

Laatst bewerkt:
Doe in de Workbook_Open dan eens dit.
Code:
Sheets("Blad1").Columns.Autofit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan