Charlottemma
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 nov 2019
- Berichten
- 1
Goedenmorgen.
Ik heb een Excel document waarbij ik oefeningen bijhoud die kunnen worden gegeven tijdens een bootcamp. Hierbij een voorbeeld van twee rijen (titel en gegevens):
Naam Soort Lichaam Spiergroepen Materiaal
1. Ab twist Kracht Upper body Buik Slamball
Nu wil in dat die rijen bij elkaar blijven als ik bijvoorbeeld wil sorteren op het materiaal. Nu had ik het document ingevuld, maar toen ik sorteerde op materiaal, veranderde alleen die rij van volgorde, dus staat alles door elkaar.
Alvast bedankt!
Ik heb een Excel document waarbij ik oefeningen bijhoud die kunnen worden gegeven tijdens een bootcamp. Hierbij een voorbeeld van twee rijen (titel en gegevens):
Naam Soort Lichaam Spiergroepen Materiaal
1. Ab twist Kracht Upper body Buik Slamball
Nu wil in dat die rijen bij elkaar blijven als ik bijvoorbeeld wil sorteren op het materiaal. Nu had ik het document ingevuld, maar toen ik sorteerde op materiaal, veranderde alleen die rij van volgorde, dus staat alles door elkaar.
Alvast bedankt!