Kolommen indelen in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

arpie49

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2005
Ik houd ervan om mijn spullen netjes te organiseren. Ik wil dus in Outlook Express zowel in mijn Inbox als in mijn Outbox dezelfde subdirectories. Alleen wil ik boven de kolommen van mijn Postbus In hebben staan “Ontvangen” en “Van”, en boven mijn Postbus Uit “Verzonden” en “Aan”. En dan ook in alle subdirectories!!

Mijn indeling (subdirectories) is bijvoorbeeld in mijn POSTBUS IN:
- Personen
- Vrienden
- Naam1
- Naam 2 etc.
- Familie
- Naam1
- Naam 2 etc.
Daarboven in alle directories de kopjes Bijlage/Markeren/Ontvangen/Van/Onderwerp/Grootte

Dezelfde (sub)directories in POSTBUS UIT, maar daarboven in alle directories de kopjes: Bijlage/Markeren/Verzonden/Aan/Onderwerp/Grootte

Alleen wat ik ook doe, als ik in POSTBUS UIT de kopjes wijzig, zijn die meteen in alle directories in POSTBUS IN ook gewijzigd en omgekeerd. Ik heb dus overal staan OF Verzonden Aan, OF Ontvangen Van.

En dat slaat dus nergens op in mijn idee.

Ik kwam dat probleem tegen bij Incredimail, en dacht toen nog dat dat een storend mankement van Incredimail was. Het was daar uiteindelijk op te lossen door een van de (tussen)subdirectories een andere naam te geven (dus onder POSTBUS UIT te kiezen voor Aan Vrienden) en daar de foute kopjes te laten staan. Dan kon ik bij Naam 1 de koppen vrij veranderen zonder dat dat elders doorwerkte.
Nu ik bezig ben met Outlook Express, kom ik tot de conclusie dat de mogelijkheden daar blijkbaar nog veel slechter zijn dan bij Incredimail. Ik krijg het niet voor elkaar. Welke subdirectory ik ook wijzig, het werkt door in alle andere!! En ik heb geen enkele behoefte om bij de verzonden spullen te zien dat ik dat heb gedaan, noch bij de ontvangen spullen dat ze aan mij zijn gericht.

Hoe kan ik dat oplossen? Ik ben al twee dagen aan het zoeken!:mad:

gezina zei:
Bedoel je zoiets als deze vraag? Daarin wordt deze tip gegeven: *klik*

Nee, dat bedoel ik niet. Boven de berichten staat een balkje met de indeling. Die indeling kan je wijzigen door er rechts op te klikken, waarna je kunt kiezen voor sorteren of kolommen. Kies je voor kolommen, dan kan je je kolommen verplaatsen (bijvoorbeeld de datum achteraan of liever vooraan) en er kolommen aan toevoegen of weghalen. In Postbus in staat daar standaard ook Ontvangen en Van. In Postbus uit en in Verzonden, staat daar standaard Verzonden en Naar. Alleen als je in de Postbussen in of uit of in Verzonden directories en subdirectories aanmaakt, worden daarin overal alle kolomkopjes gelijk, wat je ook doet.

Ik zou het ook zo niet weten maar door te antwoorden staat je vraag weer bovenaan. :)

Dank je voor de tip. Maar ik kan mij toch niet voorstellen dat ik de enige ben die probeert zijn kolommen aan te passen? Je zou toch denken dat veel meer mensen daar tegenaan lopen. Ik hoop echt dat er iemand is met een oplossing, want ik vind het vreselijk irritant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan