Barthunter
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 feb 2017
- Berichten
- 7
Beste lezer,
Momenteel ben ik bezig met het maken van een management dashboard
Ik heb allerlei kolommen die ik aan een afdeling wil koppelen echter begrijp ik niet welke functie ik hiervoor moet gebruiken.
Wat ik graag wil hebben is een keuze menu met daaraan kolommen die bij de keuze van de afdeling weergegeven worden.
Bijvoorbeeld:
Afdelingen: (keuze uit Calculatie en Managment)
////////////////////////////////////////////////////
Calculatie: (geeft weer: Kolom A,B, keuze uit alle kolommen)
Management: (Geeft weer: Kolom C,D, keuze uit alle kolommen)
Wie weet welke functie ik in excel kan gebruiken zodat werkt?
Zie bijlage voor meer uitleg wat ik wil.
Bijvoorbaat dank!
Groet
Bart
Momenteel ben ik bezig met het maken van een management dashboard
Ik heb allerlei kolommen die ik aan een afdeling wil koppelen echter begrijp ik niet welke functie ik hiervoor moet gebruiken.
Wat ik graag wil hebben is een keuze menu met daaraan kolommen die bij de keuze van de afdeling weergegeven worden.
Bijvoorbeeld:
Afdelingen: (keuze uit Calculatie en Managment)
////////////////////////////////////////////////////
Calculatie: (geeft weer: Kolom A,B, keuze uit alle kolommen)
Management: (Geeft weer: Kolom C,D, keuze uit alle kolommen)
Wie weet welke functie ik in excel kan gebruiken zodat werkt?
Zie bijlage voor meer uitleg wat ik wil.
Bijvoorbaat dank!
Groet
Bart