biemans1992
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 okt 2013
Beste,
De titel is misschien niet helemaal wat ik bedoel maar ik probeer het hier duidelijker uit te leggen.
In het bijgevoegde excel bestand zijn 3 tabbladen.
Zetting, Lichtsom en graaduren.
Bij het tabblad zetting staat vermeld wanneer een tros gezet is, en op de andere tabbladen de bijbehorende lichtsom en graaduren.
Wat ik wil krijgen is het volgende:
De gemiddelde lichtsom bij een zetting op bijvoorbeeld 28-10-2013. Tros 1, 2 en 3 moeten hierin meegenomen worden. Zie tabblad Gemiddelde
Het is mij wel al gelukt om het te doen voor 1 kolom door middel van meerdere draaitabellen. Ik krijg alleen niet alle 3 de trossen meegenomen.
Ik hoop dat er een oplossing voor is.
Alvast bedankt.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn, vraag het even.
De titel is misschien niet helemaal wat ik bedoel maar ik probeer het hier duidelijker uit te leggen.
In het bijgevoegde excel bestand zijn 3 tabbladen.
Zetting, Lichtsom en graaduren.
Bij het tabblad zetting staat vermeld wanneer een tros gezet is, en op de andere tabbladen de bijbehorende lichtsom en graaduren.
Wat ik wil krijgen is het volgende:
De gemiddelde lichtsom bij een zetting op bijvoorbeeld 28-10-2013. Tros 1, 2 en 3 moeten hierin meegenomen worden. Zie tabblad Gemiddelde
Het is mij wel al gelukt om het te doen voor 1 kolom door middel van meerdere draaitabellen. Ik krijg alleen niet alle 3 de trossen meegenomen.
Ik hoop dat er een oplossing voor is.
Alvast bedankt.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn, vraag het even.