• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kolommen van 3 tabbladen op 1 tabblad krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

biemans1992

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2013
Beste,

De titel is misschien niet helemaal wat ik bedoel maar ik probeer het hier duidelijker uit te leggen.

In het bijgevoegde excel bestand zijn 3 tabbladen.
Zetting, Lichtsom en graaduren.
Bij het tabblad zetting staat vermeld wanneer een tros gezet is, en op de andere tabbladen de bijbehorende lichtsom en graaduren.
Wat ik wil krijgen is het volgende:
De gemiddelde lichtsom bij een zetting op bijvoorbeeld 28-10-2013. Tros 1, 2 en 3 moeten hierin meegenomen worden. Zie tabblad Gemiddelde
Het is mij wel al gelukt om het te doen voor 1 kolom door middel van meerdere draaitabellen. Ik krijg alleen niet alle 3 de trossen meegenomen.

Ik hoop dat er een oplossing voor is.

Alvast bedankt.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, vraag het even.

Bijlagen

Een beetje jammer dat je in de tab gemiddelde geen waarden hebt ingevuld. Ik heb even handmatig een tabelletje gemaakt. En dmv een draaitabel de gemiddelden bepaalt. Is dit de verwachte uitkomst? Zo nee, dan heb ik jouw vraag verkeerd begrepen. Zo ja, dan is hier wel weer verder op te borduren.

Bijlagen

Dit is wel wat ik bedoelde, alleen in totaal heb ik gegevens van 45 trossen. Het maken van dat tabelletje kan dat niet automatisch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan