• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kolommen verplaatsen met formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

yeshead23

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Hallo,

Een vraag: ik wil aan de hand van de naam die in rij 1 staat de gehele kolom verplaatsen. Dus als de b.v de naam "creationDateTime" is dan moet deze in verplaatst worden naar kolom "E".
Wie kan er helpen?

Alvast bedankt

Bijlagen

Gewoon Copy/paste lukt niet?
Of ik begrijp niet goed de bedoeling. kan ook hé

Cobbe

hallo Cobbe,

Ik wil er graag een Macro van maken. Dus ik zoek een VBA formule om dit dmv een sneltoets te automatiseren.

Alvast bedankt!

Via Ctrl-q gebeurt nu wat je wil hebben, denk ik toch.

Cobbe

Hallo Cobbe,

Dit zocht ik. Hartstikke bedankt voor je medewerking :thumb: Toch mooi zo'n forum!

Hallo Cobbe, toch iets te snel gereageerd.
Het volgende wil ik nog toevoegen. Als "creationDatTime" nu niet in A1 staat maar in een willekeurig kolom (bv kolom D) Wil ik wel dat deze gevonden wordt en de desbetreffende kolom geselecteerd wordt en in kolom E geplakt wordt. En om het dan nog uit te breiden. De volgende kolom "versionIndentification" (kan ook willekeurige kolom staan) plakken in kolom "F"

Ik hoop dat je hieruit komt.
Alvast bedankt

Dit zou dan moeten voldoen.

Code van @Cobbe iets aangepast.

Bijlagen

Hallo Cobbe,

Bedankt werkt prima. Nogmaals mooi concept deze Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan