• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kolommen weergeven vergrendelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

teckna

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
36
Beste,

In Excel zit ik met het volgende probleem:

-Ik heb een aantal tabbladen verborgen en het zichtbaar maken van deze tabbladen vergrendeld. Dit heb ik gedaan via Controleren>Wijzigingen>Werkmap beveiligen>Structuur aangevinkt en er een wachtwoord opgezet. So far so good.

-Een aantal kolommen moet ik ook verbergen. In deze kolommen staat data die door een Excel pulldownmenu wordt bewerkt. Verder heb ik nog een resetknop die alle pulldown menu's weer op de standaard waarde kan terugzetten.
Mijn probleem is als ik de kolommen verberg en vergrendel kan ik de data niet meer bewerken via de pulldown menu's en de resetknop.

Kortom wie weet raad?

Alvast bedankt,
Groet.
 
Je moet voor het vergrendelen eerst de cellen die gewijzigd mogen worden op niet geblokkeerd zetten in hun celeigenschappen (als ik e.e.a. goed begrepen heb).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan