Evelthoven
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 sep 2006
Goedemorgen,
Bijgaande macro heb ik gemaakt met behulp van informatie van dit forum maar helaas werkt deze niet.
Op het werkblad heb ik een knop gemaakt en ik wil via toggle de eerste keer een aantal kolommen verbergen en de volgende keer wil ik weer het hele werkblad zichtbaar kunnen maken.
De kolommen die bij de eerste keer aanklikken zichtbaar moeten blijven zijn B, C, P, Q, AE en AF. De rest moet verborgen worden.
Ik heb de volgende macro gemaakt, maar helaas werkt deze niet. Kan iemand deze zodanig aanpassen dat hij wel werkt ?
Sub Verbergen_kolommen()
'
' Verbergen_kolommen Macro
'
Application.ScreenUpdating = False
Application.EnableEvents = False
Sheets("Div. kosten").Select
Columns("A:A,D:O,R:AD").Hidden = Not Columns("A:A, D:O, R:AD").Hidden
Range("B1").Select
Application.EnableEvents = True
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
Ik ben zeer benieuwd.
Alvast bedankt,
Groeten,
Eric
Bijgaande macro heb ik gemaakt met behulp van informatie van dit forum maar helaas werkt deze niet.
Op het werkblad heb ik een knop gemaakt en ik wil via toggle de eerste keer een aantal kolommen verbergen en de volgende keer wil ik weer het hele werkblad zichtbaar kunnen maken.
De kolommen die bij de eerste keer aanklikken zichtbaar moeten blijven zijn B, C, P, Q, AE en AF. De rest moet verborgen worden.
Ik heb de volgende macro gemaakt, maar helaas werkt deze niet. Kan iemand deze zodanig aanpassen dat hij wel werkt ?
Sub Verbergen_kolommen()
'
' Verbergen_kolommen Macro
'
Application.ScreenUpdating = False
Application.EnableEvents = False
Sheets("Div. kosten").Select
Columns("A:A,D:O,R:AD").Hidden = Not Columns("A:A, D:O, R:AD").Hidden
Range("B1").Select
Application.EnableEvents = True
Application.ScreenUpdating = True
End Sub