kolonisten van catan

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterneijts

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2002
Weet er iemand hoe ik Kolonisten van Catan kan laten werken onder win2000. Ik heb alle updates etc. geinstalleerd. Zijn er toevallig patches voor of zoiets

Wie weet er raad?

Kolonisten

Is dit een programma of spel?

Ik ken het persoonlijk niet.

grtjs jjw

Re: Kolonisten

Geplaatst door jjw
Is dit een programma of spel?

Ik ken het persoonlijk niet.

grtjs jjw

Gaat om een spel, zo te zien aan de topic. ;)

Topic

Ik lees bijna nooit de TOPIC, zal voortaan wel gaan doen.

Waarschijnlijk is het spel gewoon niet geschikt voor Win2000, dit zou aangegeven moeten staan op de doos of in een txt file ergens op de cd waar het spel allemaal op kan draaien.

Ik zal eens op zoek gaan naar een patch voor je.

grtjs jjw

spel instaleren...snelkoppeling op buroblad opzoeken...
selecteren, rechtermuisknop, eigenschappen, compatibiliteits, aanvinken dat je programma wilt uitvoeren onder win98/winme. druk op oke...en als goed is draait spel nu wel...

Mike

Piepenbm

ja die truc wisten een hoop mensen al maar helaas gaat dit niet onder Windows 2000.

Xp heeft dit in de markt geroepen omdat ze wisten vanuit 2000 dat niet alle spellen het meer zouden doen.

Dus we moeten toch gaan zoeken naar een patch of iets dergeljks.

grtjs jjw

Sorry

Ik neem mijn woorden terugm het zou wel moeten kunnen die truc alleen niet onder Win2000 pro die heeft deze optie niet of ik kan hem niet vinden.

grtjs jjw

"C:\Program Files\Catan\Catan_NoVideoSound.bat"
in deze map staan nog meer van deze bat files.

Lukt het nog niet kijk dan even op de site van Denda daar staan misschien nog wel meer tips

het werkt allemaal niet

nogmaals, ik heb windows 2000
ook de novideo en nosound.bat werken niet.

ik hoop dat jullie of een patch weten te vinden (uiteraard zoek ik mee!) of een andere oplossing.

anders is het jammer dat ik het spel niet kan spelen

Raar dat hij het niet doet:

Systeem-eisen
IBM pc of 100% compatible
Windows 98, ME, 2000
Pentium 200Mhz
32 mb werkgeheugen
350 mb vrije ruimte

Ik heb het ook op mijn PC, je kunt het gewoon installeren en spelen hoor :thumb:

Raar aaajeetee

Heb je speciale instellingrn??
En wat voor een videokaart heb je...

Geplaatst door peterneijts
Raar aaajeetee

Heb je speciale instellingrn??
En wat voor een videokaart heb je...
Ik heb verder niks vreemds ingesteld, mijn videokaart is een GeForce 4 TI4200 met 64 MB :)

ik heb trouwens alleen directx 9 geinstalleerd. Dus niet direct media 6. ik zal die eens proberen te installen

Geplaatst door peterneijts
ik heb trouwens alleen directx 9 geinstalleerd. Dus niet direct media 6. ik zal die eens proberen te installen
Heb ik ook niet gedaan :)

Help

hallo allemaal,

Het werkt allemaal niet. Ik kan alle 2 de huisjes neer zetten en daarna stop hij en krijg ik de microsoft melding: dat de exe niet werkt.. rapport verzend ja/nee..
Ik kan alles instellen maar zodra ik wil gaan dobbelen valt ie uit...

wie wil me helpen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan