Kolonisten van Catan

Status
Niet open voor verdere reacties.

lars1987

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2001
Wie weet hoe je "De kolonisten van Catan" draaiend krijgt onder XP.
Heb het al geprobeerd door de compatibiliteit te veranderen in windows 98, maar dat werkt ook niet. In het begin van het spel slaat hij steeds uit. Ik kan ook niet op 16 of 32 bits spelen, alleen 8 bit terwijl ik er wel een goede videokaart in heb zitten.
Wie kan mij helpen?

Patch?

ik kan je niet helpen. Maar mssn kan je opzoek gaan naar een patch...of je systeem is te hoog voor dat spel. Dat heb ik ook een keer gehad. Daar kan je vrij weinig aan doen.

Patch?

ik kan je niet helpen. Maar mssn kan je opzoek gaan naar een patch...of je systeem is te hoog voor dat spel. Dat heb ik ook een keer gehad. Daar kan je vrij weinig aan doen.

SORRY

Sorry internet deed raar..vandaar die 2 posts:o

op de cd staat volgens mij beschreven hoe je hem kan starten
zo uit het hoofd moet je hem opstarten met en batch file. Ik dacht Catan_NoVideoSound.bat
op de website staat dit beschreven
website denda kies daar het juiste spel

Zwager had hetzelfde probleem. Bij het installeren van het spel kun je aan het eind een tekst bestand laten weergeven. de opties die daar instaan even uitvoeren.
werkt zo weer.

(Het probleem lag bij hun in het gooien van de dobbelstenen)

Je moet even het juiste bestand in compatibiliteit opstarten geloof ik...

Je moet rechtsklikken op het icoontje van Colonisten, dan kiezen voor eigenschappen, en dan via compatibiliteit stel je hem in op Win98/WinME. Dan werkt hij offline iig.
Ik heb nog niet ontdekt hoe je het spel online sleelt... Ik doe alles precies zoals beschreven staat met een vriend van me, maar het lukt niet :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan