Kom alleen na bios update, in bios niet verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo beste mensen,

Wie o wie kan mij helpen.

Ik heb de bios geüpdatet naar versie 214 van mijn N76VZ Asus nieuwe laptop.het is de goede update dat weet ik zeker,heb dit binnen Windows gedaan.En gaf ook aan dat alles oké was.Na opnieuw te hebben opgestart kom ik niet verder dan mijn bios.Bij mijn booten zie ik ook geen harde schijf of dvd staan.Als ik naar de pagina ga van mijn bios Advanced en dan boven aan naar start easy flash.En klik mijn oude bios v 213 aan die ik op de usb stick heb gezet of die er nu op staat dus 214 dan zegt mijn bios Build date is too old. Please press enter to return.Dus einde verhaal.Wat nu, niet zeggen batterij er even uit halen,want ik weet ook niet als ik de laptop moet gaan openen helemaal,want wil niet iets kapot gaan maken,als ik het ook zo kan oplossen.Ik hoop op een oplossing van jullie.De garantie heb ik daar niet meer op.En wel omdat, ik heb daar toen ik hem net had,al een nieuwe schijf in geplaatst en meer geheugen en gewoon Windows 7 prof op gezet.Heb deze nu een half jaar.

Al vast bedankt.

Hoi,

Als eerste je hebt nog steeds garantie je mag geheugen en hd vervangen van Asus;) en was er een reden om de bios up te daten want als het notebook prima werkt is dat helemaal niet nodig;)
Daarom zal je nu toch even je garantie aanspreken want zo te zien is de up date niet helemaal goed gegaan.

Indien je wel in de bios kunt komen, is dan alles weer goed ingesteld, ook de secure boot staat op disabled?

Bios

Hij doet het weer,ziet weer alles,maar zal hem nog een paar maal opstarten,en ga jullie nog vertellen waar het aan lag.
Laat vraag nog even open.

Groetjes.

Bios

Alles staat er weer in.Maar vraag me niet hoe,misschien door de Boot override.En de de nieuwe bios update ook.Het lijkt wel of hij bleef hangen,maar dat zal toch wel niet.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groetjes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan