kom er niet vanaf

Status
Niet open voor verdere reacties.

sygys

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2007
Hallo beste mensen,

Ik heb sinds een week of anderhalf ontzettend veel last van allerlei pop ups en browsers die niet meer werken. een tijdje startte heel de computer zelfs niet eens meer op. Ik heb de volgende programmas gebruikt om het eraf te krijgen maar te vergeefs:

Norton antivirus 2007
spysweeper
adaware 2007
spybot S&D
avg antispyware
avg antivirus
spyware doctor
spyware blaster

maar helemaal niks blijkt te werken.

Ik krijg steeds weer de melding dat ik virtumonde op mijn computer heb staan. ik gooi het eraf met de removal tool of met een anti spy prog start de pc opnieuw op en hij staat er weer. ook als ik geen verbinding heb met internet.

Daarnaast krijg ik bijna elke min een pop up vaak met reclame van win antivirus 2007 deze wordt door geen enkel spyware programma gevonden. Norton vindt helemaal niks van virussen.

Ik overweeg om mijn hele computer te formatteren maar hoop dat er een betere oplossing is...

alvast bedankt!

Groeten John

hé bertus is me net voor (hihi), hijackthis log aanmaken en plaatsen op www.nucia.nl

bedankt voorde reacties ik post meteen ff mijn hijack op nucia

heb je toevallig al Hitman Pro geprobeerd ?
dit is te vinden op http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/

Helemaal mee eens met Bertus.

Hitmanpro heeft in het verleden voor veel problemen gezorgd door ook standaard onderdelen als spyware te zien en te verwijderen die dit werkelijk niet zijn en het hele systeem om zeep kunnen helpen. Daarom wordt deze door de meeste mensen hier ten zeerste afgeraden. Maar de meningen verschillen echter wel.

sorry, is dat zo ? heb eigenlijk nooit probeleme hier mee gehad....

misschien enige tips waarop te letten dan ?... maar laten we niet off topic gaan :)

maar hoe kan het eigenlijk zo zijn dat norton virtumond niet vind op de site staat heel mooi dat die hem automatisch zou moeten verwijderen...

Hoi !

Moet je systeemherstel even uitschakelen, (ben je al je oude herstelpunten kwijt) dan scannen met Norton etc, , daarna systeemherstel weer inschakelen.

Greetz,

Harry.

Helemaal mee eens met Bertus.

Hitmanpro heeft in het verleden voor veel problemen gezorgd door ook standaard onderdelen als spyware te zien en te verwijderen die dit werkelijk niet zijn en het hele systeem om zeep kunnen helpen. Daarom wordt deze door de meeste mensen hier ten zeerste afgeraden. Maar de meningen verschillen echter wel.

Verleden is geen Heden....!

supernova<:shocked:

Hoi !

HitmanPro just sucks, zeker voor de onervaren gebruiker !

En een ervaren gebruiker zal dat ....programma nooit gebruiken !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan