• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kom iets heel raar tegen in mijn kalender

Status
Niet open voor verdere reacties.

glda19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Heb nu het bestand niet bij de hand. Op mijn kalender staat er een spinkop. Hiermee verhoogt het jaartal. Alles gaat goed tot 2028 en bij 2029 gaat het grondig fout. Bij de jaren ervoor werken. De macro 100%. Maar het rare is dat in 29 plots de formule verwijnt. Voor het weekend op de eerste rij van de kalender. Er staat bij mijn weten niks in de code van clear die cell? Iemand een mogelijk idee. Anders post ik morgen avond het rare bestand. Het nog oudere versies met nog andere fouten in en haar gaat het wel goed.
Of zou ik van dat oudere bestand het sjabloon blad overzetten ja of nee?

Bij mijn favoriete Chinees kan ik nog de nummers doorgeven van wat ik wil bestellen.

zo'n binnenkopper :thumb:
vers van de pers, 2 dagen geleden, de inkt is nog niet droog.
Is die "iemand" met vakantie of zit die in quarantaine ?
het werkt 100 % nu
en mijn code is beken door iemand die goed kan programmeren waar ik veel nieuwe zaken heb van geleerd
Die "ons" in onderstaande zal ook wel koninklijk meervoud zijn
Bij ons maken alles super ingewikkeld. Iets dat eenvoudig nee toch moeilijk maken.
En de tekst die ik bij de andere code had geschreven zelf nog eens herlezen en gezien dat via debug.print dat de code niet juist afronde
Is maanden geleden dat ik dit stuk code heb geschreven.
Zorg eerst voor rust in je kopje en leg binnen 3 maand nogmaals de puzzel, je zal zien dat zoiets dan stukken gemakkelijker loopt. Het zit hem in een paar kleine detailtjes.

Laatst bewerkt:
@ VenA & cow18: Zullen we nu weer gewoon doen en de "klant" verder helpen met zijn of haar probleem. Als jullie de vraagstelling niet bevalt, vraag dan om duidelijkheid of reageer niet. We komen op deze manier niet verder. Ik begrijp jullie frustratie ook wel met zo een vraagstelling, maar het is niet anders. Hier moeten we het mee doen.

@ glda19 Probeer nou eens een fatsoenlijke vraag te stellen. Ik ben er nog geen een van je tegen gekomen. Zet het anders eerst op een kladje en lees het nog eens 10 keer door. Dit gaat het anders niet worden. De helpers hebben je hier al vaker op gewezen maar het kwartje wil niet vallen volgens mij. Je komt zo geen steek verder, neem dat van mij aan.

vergeet het beticht heb werkende versie gevonden.
Doe met deze verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan