droersch
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 okt 2001
- Berichten
- 379
Ik heb een ADSL verbinding van Wanadoo en eerst kwam ik altijd probleemloos op het internet. Nu heb ik de meegeleverde splitter van Wanadoo er tussen gezet zodat ik boven ook kan bellen (eerst had ik de telefoonlijn direct op het modem aangesloten). Nu kom ik bij één pc het internet niet meer op. Hij geeft als ip-adres 169.254.218.173, subnetmasker 255.255.255.0 en geen standaard gateway. Heeft het hier misschien mee te maken?
Ik kan het ip-adres ook niet wijzigen. Als ik mobile net switch via dhcp een ip-adres laat toekennen komt hij iedere keer met dit adres. Als ik ping naar het ip-adres dan gaat alles goed.
Hoe kom ik het internet weer op?????
Ik kan het ip-adres ook niet wijzigen. Als ik mobile net switch via dhcp een ip-adres laat toekennen komt hij iedere keer met dit adres. Als ik ping naar het ip-adres dan gaat alles goed.
Hoe kom ik het internet weer op?????