Kom niet in Windows ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

trickya

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
ik kom niet in Windows want als ik mijn Comp aan doe dan zegt ie windos-hoofdmap>/system32/hal/dll. is beschadigt of is verwijdert en U moet de volgende bestanden opnieuw instaleren, dat wou ik dus maken via CD windows herstel ofzo en als ik wil Repareren zegt ie weer dat acpi.sys. is beschadigt.

kan iemand mij helpen ik heb echt al alles geprobeerd maar niks werkt :confused:

tja, dan wordt het een herinstall.......

niet veel over te zeggen

dan heb je niet goed gelezen want dat heb ik geprobeerd en dan zegt ie dan acpi.sys. is beschadigt

oke, nog bedankt voor de moeite maar ben er niks mee opgeschoten:confused:

Weet iemand wat ik moet doen plzzzz zeg het eff...

Repareren met herstel zal niet werken, je moet windows opnieuw installeren door bij de setup je schijf opnieuw te formateren, LET OP!!!! al je bestanden ben je dan ook kwijt maar je schijf is nu toch niet meer lezen dus dat is onvermijdelijk

Hoi !

Je kunt proberen de 6 WinXP floppy's hier: www.bootdisk.com te downloaden, {let wel op de juiste SP-versie !), en daarvan op te starten.

Kies, na de zesde, voor R(epair), trommel 1 in en je admin. wachtwoord (heb je dat niet:gewoon enter) en dan, na de prompt:

chkdsk /r

fixboot

beiden gevold door enter.

Daarna zou je PC gewoon weer op moeten starten.

Wil je dit niet, blijft slechts format C: en een nieuwe installatie over als oplossing.

Succes,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan