kom niet meer in de pc na combofix

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanny

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Op de pc van mijn zoon kreeg hij bij Google steeds de site gomeo eyes on the web.
Ik heb hervoor adware laten draaien en combofix. Het probleem is nu dat ik op geen enkele manier meer in de pc kan. Kan me aanmelden en daarna komt er een zwart scherm. Het opstarten in veilige modus wil ook niet meer lukken. Ik heb de windows 7 schijf er ook al ingehad maar ook hier komt geen reactie op..
Hoop dat er een manier is om toch weer in de pc te kunnen komen?
alvast bedankt voor het meedenken.

Gebruik je Windows 7 X64? Dit vraag ik omdat combofix nog niet compatible is met X64 (zover ik weet). Je kunt proberen de windows 7 dvd er weer in te stoppen, herstel knop en dan proberen systeem herstel. Als het meezit kom je in ieder geval weer in je besturing.

Delta Hawk

ik heb geprobeerd om de windows dvd er in te stoppen maar daar reageerd de pc ook niet op.
Het startmenu en het buroblad wordt niet weergegeven wel de schermafbeelding.
Het helpmenu kan ik wel in en daarbij ook op internet.
Weet even niet hoe ik verder de pc in kan zonder het buroblad of startmenu.

Bedoelde van windows 7 dvd erin boot, daarvan starten. Dus dan lijkt het eerst net ofals je windows wilt installeren als het ware. Dan moet je namelijk land en taal instellen, en dan moet er dus links onderaan herstellen staan. Maar er dus voor zorgen dat je vanaf de DVD opstart.

Dus niet alleen de dvd erin stoppen en toekijken, want dan kom je automatisch weer bij je eigen niet werkende besturing.

Wat bedoel je dan met rebooten?? Ik heb de dvd erin en start dan opnieuw op.
Hoe kan ik zorgen dat er vanaf de dvd opgestart wordt???
Zal wel iets verkeerd doen maar weet zo gauw even niet wat...

in de bios cdrom station als 1e gezet in bootsequens?

precies wat coolkil al zegt, zorg ervoor dat in je bios dat je computer eerst naar je dvd station kijkt, en dan pas opstart vanaf je harde schijf. Als dit goed staat, en je boot je computer op. krijg je als het goed is bovenaan in je scherm van klik op een knop om vanaf de dvd te starten, dan heb je soveel seconden om te klikken. doe dat, en dan start hij vanaf de dvd, en dan de verdere stappen nemen die ik al eerder vermelde.

al opgelost

Het is al opgelost. Kon via het helpmenu in systeemherstel komen en heb dat gedaan.
Het is nu opgelost.
bedankt voor de hulp in ieder geval.
groetjes, Hanny

Graag gedaan, als het opgelost is voor je en geen verdere vragen hebt vergeet dan niet om op vraag opgelost te klikken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan