kom niet meer in windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik ben een laptop van iemand aan het nakijken omdat diegene zijn laptop in de war had. Hij deed het nog wel, maar sommige dingen waren veranderd. Nu had de laptop ook updates, deze wou hij gaan installeren en daarna opnieuw opstarten en configureren. Maar hier gaat het fout. Daar krijg ik de volgende melding:

Fout bij configureren van windows update
wijzigingen ongedaan maken
schakel de computer niet uit

dit doet ie nu al voor de 2e keer achter elkaar, hij komt niet verder. na een hele lange tijd wachten start ie weer opnieuw op en begint het weer opnieuw. eerst de updates configureren en daarna krijg ik die foutmelding weer.

wie kan mij hierbij helpen om dit te omzeilen zodat ik in windows kan komen of systeemherstel uitvoeren?

alvast bedankt!

Had de laptop verbinding met het internet terwijl het bezig was met updaten?

hij is/was verbonden via een draadloos netwerk...dat werkte nog voordat de laptop opnieuw ging opstarten..

in totaal heeft de laptop 4x opnieuw opgestart de updates alsnog geinstalleerd en het probleem leek opgelost, ik zat weer in windows, maar toen ik weer opnieuw ging opstarten, ging hij weer updates installeren en kreeg ik weer de foutmelding....

Laatst bewerkt:
Hallo

Dit is een bekend probleem nadat je geprobeerd hebt Windows Update toe te passen, de computer faalt dan met de volgende foutcode 0xc000021a. Dit kan je verhelpen door via DISM command line de pending updates te verwijderen, Windows zal dan weer normaal starten. Het klinkt lastiger dan het is, maar ik heb een stap voor stap handleiding ervoor gemaakt: Probeer deze stappen eens

Ik hoor erna graag of dit je geholpen heeft :)
Yuri

probleem is inmiddels opgelost, maar bedankt voor de tip! (Y)

Hoi,
kun je jouw oplossing van het probleem hier plaatsen?
Voor de gebruikers die hetzelfde probleem hebben. :P
Aan je reactie merk ik op dat je een andere oplossing hebt gevonden?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan