Van de één op andere dag kom ik niet meer op 3 websites! 2 websites daarvan beheer ikzelf en 'load' ze dus zelf 'up' met FTP-programma naar internet. Via mijn adsl-verbinding lukt dat nu niet meer, want hij kan geen verbinding met de server maken. De 3e website is het mailprogramma wat bij de website hoort.
Echter, als ik inbel via telefoonkabel, dan kom ik er wel op! En kan ik wel verbinding maken met de server. Alleen via ADSL-verbinding lukt het niet, maar elke andere willekeurige site wel. Ook andere site die op precies diezelfde server staan zijn geen probleem met ADSL. Het gaat alleen met de 3 voorgenoemde sites niet.
Ik heb me al helemaal suf lopen piekeren en gisteravond heeft een 'computermannetje' er 2 uur naar gekeken en veel dingen uitgesloten:
nieuw modem meegenomen - geen resultaat
eigen laptop aangesloten - geen resultaat
virusprogramma's/firewalls eraf gehaald - geen resultaat
diverse instellingen gewijzigd - geen resultaat
Vanochtend mijn ADSL provider gebeld en heeft verbindingen gecheckt en ziet geen problemen. Anders zou ik op geen enkele site meer kunnen werd mij gezegd.
En daar zit ik dan ... ik word gek!
WIE O WIE KAN MIJ HELPEN??? Waarom kan ik niet meer op precies die 3 sites komen???
Echter, als ik inbel via telefoonkabel, dan kom ik er wel op! En kan ik wel verbinding maken met de server. Alleen via ADSL-verbinding lukt het niet, maar elke andere willekeurige site wel. Ook andere site die op precies diezelfde server staan zijn geen probleem met ADSL. Het gaat alleen met de 3 voorgenoemde sites niet.
Ik heb me al helemaal suf lopen piekeren en gisteravond heeft een 'computermannetje' er 2 uur naar gekeken en veel dingen uitgesloten:
nieuw modem meegenomen - geen resultaat
eigen laptop aangesloten - geen resultaat
virusprogramma's/firewalls eraf gehaald - geen resultaat
diverse instellingen gewijzigd - geen resultaat
Vanochtend mijn ADSL provider gebeld en heeft verbindingen gecheckt en ziet geen problemen. Anders zou ik op geen enkele site meer kunnen werd mij gezegd.
En daar zit ik dan ... ik word gek!
WIE O WIE KAN MIJ HELPEN??? Waarom kan ik niet meer op precies die 3 sites komen???