Kom niet op de wanadoo server

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloopy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2001
Hoi, ik zit hier bij een maat van me en die heeft WANADOO BASIC CABLE abbo bij wanadoo.

Nu wil ik hem wegwijs maken met FTD etc en dat gaat aardig maar wij komen de server van wanadoo niet op.

Niet met de login gegevens ook niet zonder.
De fout die ik krijg is unable to connect.

news.wanadoo.nl is de server die wij zouden moeten gebruiken.
Hebben meer van jullie er ook last van ?

(heb in de tussentijd even een payserver accoount aan hem gegeven maar die wanadoo moet ook werken toch?):evil:

1. Hoe probeer je op de server te komen (programma)?
2. Hoe probeer je op de server te komen (URL)?

Via newsleecher en Grabit
Met beide geen resultaat.
Mijn usenetserver pakt hij wel.
Dus het is iets met de wanadoo server ben ik bang.

voor grabbit

Hoi,hier werkt het wel met grabbit
profile name default server
hostname news.wanadoo.nl
port 119
account+password leeg

ook dat hebben we geprobeerd en daar werkt hij ook niet op en op casema doet ie het ook niet op

Ik heb het zelfde probleem.

Als ik in Grabit probeer om de groepen up te loaden dan geeft het programma aan: unabel to connect news.wanadoo.nl 119.

Als ik met microsoft explorer de nieuwsgroepen ophaal is er geen probleem.

Ik heb in grabit maar 1 download openstaan, en account en wachtwoord zijn beide ingevuld.

Ik heb een hoop gezocht op internet, ik kom vaak het probleem tegen maar geen oplossing.

Wie weet de oplossing?

Edwin

Wat ik heb gehad met news.home.nl is misschien ook zo iets..... kon geen verbinding meer maken nadat ik een router in gebruik had genomen. Nu blijkt dat dan de naam voor de server (news.home.nl) niet meer voldeed. Ik moest dat toen veranderen in een andere naam welke ik vond op http://www.troublesathome.nl/index.php

Misschien is dat ook het geval bij wanadoo :confused:

wanadoo

Hoi, ik zit hier bij een maat van me en die heeft WANADOO BASIC CABLE abbo bij wanadoo.

Nu wil ik hem wegwijs maken met FTD etc en dat gaat aardig maar wij komen de server van wanadoo niet op.

Niet met de login gegevens ook niet zonder.
De fout die ik krijg is unable to connect.

news.wanadoo.nl is de server die wij zouden moeten gebruiken.
Hebben meer van jullie er ook last van ?

(heb in de tussentijd even een payserver accoount aan hem gegeven maar die wanadoo moet ook werken toch?):evil:

wanadoo.nl (binaire verbinding)ftd

probeer het eens met news.orange.nl
want wanadoo.nl is overgenomen door orange.
Bij mij werkte het wel allen de rest moet het nog gaan doen zoals news leecher emz.

Topics uit 2005 zijn niet actueel meer en daarop hoef je ook geen antwoord meer te geven :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan