kom niet op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Ik werk met Windows XP. Sinds kort heb ik de pc voor twee verschillende gebruikers gemaakt. Je krijgt dan een blauw scherm aan het begin en je kunt dan voor een van de gebruikers kiezen. Nu kan ik bij mijn nieuwe "gebruikerskant" wel alle programma's gebruiken en alleen internetten lukt niet. Wanneer ik een nieuwe gebruikers naam en password invul gebeurt hier niets mee. Verder heb ik (bij planet) een nieuw email adres aangemaakt, maar ook die vind ik nergens meer terug.
Kan iemand me vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen?

Heb je de internet- en e-mailverbindingen gecontroleerd als je met de nieuwe kant werkt?

Ik ben hier niet zo in thuis. Hoe kun je dit controleren?
Graag eenvoudige uitleg.

een tip

vraag het eens in de chat van helpmij!!

daar zitten ook vaak mensen die erg veel van pc problemen weten??

groetjes

Re: een tip

Geplaatst door a vande Berg
vraag het eens in de chat van helpmij!!
Het is mischien handiger, dan ook even een link te geven.:)
http://chat.helpmij.nl/

Alhoewel hier ook veel mensen zitten, die veel van computer problemen afweten.:rolleyes:

@lisa02,
Mischien moet je de internet instellingen opnieuw invoeren, zoals je dat bij de "hoofdgebruiker" hebt gedaan.

Ik weet natuurlijk zo ff niet hoe je het internet bij de "hoofdgebruiker" aan hebt gekregen.

weet ik

helpmij is de beste site, voor alle mensen om veel op te lossen,van je pc problemen.

in de chat en op het forum!!!

groetjes

Re: weet ik

Geplaatst door a vande Berg
helpmij is de beste site, voor alle mensen om veel op te lossen,van je pc problemen.

in de chat en op het forum!!!
icon10.gif
icon10.gif
:thumb:

IE: extra>internetopties>verbindingen
OE: extra>opties>account
Van je provider moet je iets hebben liggen waarop staat wat daar ingevuld moet zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan