Kom niet verder op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
2.878
Hallo,

Mijn zoon en ondergetekende hebben de volgende site gemaakt:

www.radiocentraal.cjb.net

Als je de site opent (IE 6) krijg je het welkomscherm, waarna je links kunt klikken om door te gaan.

Dit is op alle computers van alle vrienden, kennissen en familie geen enkel probleem; de browser opent de site zoals ie bedoeld is.

Nu heeft mijn zwager het probleem dat ie niet kan doorklikken, hij krijgt een wit scherm, met de mededeling pagina niet gevonden..etc.etc.

Heb z'n browser (IE 6) al naar de standaardingstellingen teruggebracht, maar dit hielp niet.

Nu wou ik eigenlijk de Internet Explorer verwijderen en daarna helemaal opnieuw installeren. Ik kan 'm echter niet deïnstalleren, ook niet als ik de XP Pro CD=rom daarvoor gebruik (software, en dan in het linkerschermpje kiezen voor Windows onderdelen verwijderen/toevoegen).

Nog een opmerking: als ik op betreffende machine Netscape als browser gebruik heeft ie geen enkele moeite met het openen van de site.

Wie weet raad?

Alvast dank
 
Hier krijg ik ook een wit scherm, volgens mij komt het door dat ik sommige cookies weiger.

Als het goed is heeft je kennis bij het aanklikken van die pagina een rood "verkeersbordje" in de statusbalk van IE.

Als hij die cookies toegang geeft zal het wel werken.
 

Bijlagen

  • cookies.jpg
    cookies.jpg
    33,4 KB · Weergaven: 26
Hey,

Bedankt voor je snelle reactie. k zit nu niet achter betreffende machine, maar zal vanavond ff kijken.

Tot ziens

Sape
 
Hier ook een wit scherm, en een pop-up scherm met het verzoek of ik een bestandje wil installeren.
 
Dat bestandje wat geïnstalleerd wil worden, heeft met de site op zich niets te maken, maar hoort bij cjb.net, gewoon NIET installeren.

Gr
 
Dat begreep ik ook nog wel, ik blijf ze wel hoogst irri vinden......
 
Tja, t duurde even, maar het probleem is er nog steeds. Het gekke is dat ik het nu zelf ook heb, na installatie van SP1 (XP Pro).
Met de IE kan ik dus niet doorklikken, met de MSN-Explorer en MYIE2 lukt het wel, raar eigenlijk, omdat de laatste twee browsers IE als 'motor' gebruiken.
 
Ik heb ff gekeken krijg ook een wit scherm als ik naar de "tweede" pagina wil.
Als ik je Bron pak en sla die op als Html en open hem hier op de pc, dan kan ik wel door naar de volgende pagina.:confused:

Ik heb zelf niet zoveel verstand van HTML.
Wat is de bedoeling van < p> en < /p>?
Uiteraard zonder de spatie.
< p> staat voor je link heeft dat er mischien mee te maken?

PS ziet er wel leuk uit zo.:)
 
k zal zo gauw ik kan 'ns even kijken naar de brondbestanden, zoonlief is (nog) niet thuis en als ik daar aan ga zitten ben ik nog niet jarig.

In ieder geval bedankt voor je reaktie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan