starchaser
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 nov 2015
Hallo iedereen,
Ik heb een database aangemaakt in excel, waaruit ik via een userform artikelen selecteer en dan wegschrijf naar een andere sheet.
De data bestaat uit een artikelcode, benaming, verkoopprijs, ecotaks,....
Enkel bij de cellen die een getal bevatten loopt het mis : bv de verkoopprijs is 7,144 maar als eindresultaat geeft excel 7144,00 weer.
Gegevens uit de database :
7,144 7,144 0,01
Eindresultaat :
7144,00 7144,00 0,01
Wat eveneens raar is : de verkeerde weergave is niet voor elke verkoopprijs fout. Bij de meeste artikelen wordt het decimale getal wél juist toegevoegd.
Ik heb de celeigenschappen al op alle mogelijke wijze aangepast, maar zonder resultaat.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Bedankt voor de feedback
grtn
Starchaser
Ik heb een database aangemaakt in excel, waaruit ik via een userform artikelen selecteer en dan wegschrijf naar een andere sheet.
De data bestaat uit een artikelcode, benaming, verkoopprijs, ecotaks,....
Enkel bij de cellen die een getal bevatten loopt het mis : bv de verkoopprijs is 7,144 maar als eindresultaat geeft excel 7144,00 weer.
Gegevens uit de database :
7,144 7,144 0,01
Eindresultaat :
7144,00 7144,00 0,01
Wat eveneens raar is : de verkeerde weergave is niet voor elke verkoopprijs fout. Bij de meeste artikelen wordt het decimale getal wél juist toegevoegd.
Ik heb de celeigenschappen al op alle mogelijke wijze aangepast, maar zonder resultaat.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Bedankt voor de feedback
grtn
Starchaser