Hallo beste mensen,
Ik loop tegen een probleem(pje) aan. Ik heb een userform gemaakt die gegevens uit een werkblad haalt. Dit werkt opzich prima, maar er is echter 1 probleem. Eén van de gegevens die uit het werkblad gehaald worden zijn de kassanummers. Wanneer er echter 3 kassanummers staan (ze staan als volgt in het werkblad: 1,2,3) Ziet de listbox in de userform dit als 1-2-2003. Dit heb ik alleen als er 3 kassanummers staan.
Ik gebruik de volgende vba code:
het gaat om het vetgedrukte gedeelte. Ik vermoed dat er iets met de Format gebeuren moet, maar ik heb geen enkel idee wat.
Ik loop tegen een probleem(pje) aan. Ik heb een userform gemaakt die gegevens uit een werkblad haalt. Dit werkt opzich prima, maar er is echter 1 probleem. Eén van de gegevens die uit het werkblad gehaald worden zijn de kassanummers. Wanneer er echter 3 kassanummers staan (ze staan als volgt in het werkblad: 1,2,3) Ziet de listbox in de userform dit als 1-2-2003. Dit heb ik alleen als er 3 kassanummers staan.
Ik gebruik de volgende vba code:
Code:
Dim st As Range
On Error Resume Next
With Sheets("reactietijden")
Set st = .Range("B33").CurrentRegion
For j = 2 To st.Rows.Count
If st(j, 1) = "" Then Exit For
If InStr(st(j, 5), UserForm1.ComboBox1.Value) > 0 Then
c1 = c1 + Format(st(j, 18), "dd-mm-yyyy") + "|"
c5 = c5 + Format(st(j, 22).Text, "hh:mm") & "|"
[B]c6 = c6 + Format(st(j, 6)) + "|"[/B]
c8 = c8 + Format(st(j, 26)) + "|"
c7 = c7 & Format(st(j, 57).Text, "hh:mm") & "|"
End If
Next
End With
With UserForm1
.ListBox1.List = Split(c1, "|")
.ListBox2.List = Split(c5, "|")
[B].ListBox3.List = Split(c6, "|")[/B]
.ListBox5.List = Split(c8, "|")
.ListBox4.List = Split(c7, "|")
End With
het gaat om het vetgedrukte gedeelte. Ik vermoed dat er iets met de Format gebeuren moet, maar ik heb geen enkel idee wat.