komt niet in MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
M'n schoondochter heeft problemen om op haar PC op MSN te komen. Ze kan wel internet benaderen. Anderen kunnen wel op hun eigen naam inloggen op haar PC, maar zij kan niet op een andere PC op haar naam inloggen. Het probleem zou dus volgens ons ergens in de instellingen van haar MSN moeten zitten. Wachtwoord is al gecontroleerd. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
 
ik kom ook niet op msn.
er legt waarschijnlijk weer eens een server uit.
de gene die wel kunnen msnen zitten waarschijnlijk ingelogt op een andere server.

morgen maar weer proberen:D
 
er is een versie van msn beschikbaar die gewoon via een website loopt wat het adress is weet ik zo niet, moet je ff opzoeken via een zoekmachine
 
Geplaatst door takumi
er is een versie van msn beschikbaar die gewoon via een website loopt wat het adress is weet ik zo niet, moet je ff opzoeken via een zoekmachine [/Q]

Die schijnt het ook niet te doen...........:confused:
 
Geplaatst door goldvinger
ik kom ook niet op msn.
er legt waarschijnlijk weer eens een server uit.
de gene die wel kunnen msnen zitten waarschijnlijk ingelogt op een andere server.

morgen maar weer proberen:D

Nee, surfer ligt er niet uit, want hij is benaderbaar
 
weet trouwens niet hoelang ze al niet kan inloggen maar heeft ze de laatste tijd op een andere pc msn gebruikt en staat ze toevallig nog eventueel op die pc ingelogt. want dat is ook een mogelijkheid eventueel
 
okee dat laatste bericht kwam niet helemaal duidelijk over nu ik het weer lees sorry. Wat ik bedoelde was als zij ergens anders msn heeft gebruikt en haar zelf niet heeft uitgelogd. dan kan ze niet opnieuw inloggen op haar pc. dit klinkt wat duidelijker.

-----------------------------------------------------------------------
een niet technische oplossing weer lekker oudewets brieven gaan schrijven.
 
Geplaatst door takumi
okee dat laatste bericht kwam niet helemaal duidelijk over nu ik het weer lees sorry. Wat ik bedoelde was als zij ergens anders msn heeft gebruikt en haar zelf niet heeft uitgelogd. dan kan ze niet opnieuw inloggen op haar pc. dit klinkt wat duidelijker.

-----------------------------------------------------------------------
een niet technische oplossing weer lekker oudewets brieven gaan schrijven.

Bedankt. ik ga haar dit even doorgeven. wordt vervolgd..
 
Zoals wel vaker in de afgelopen weken werkt er wel is een server van MSN niet. Hierdoor kan iedere keer "een betrekkelijk kleine groep gebruikers" niet inloggen op MSN.

Waarschijnlijk gaat het gewoon om onderhoud van de servers, maar het gebeurt wel vaak de laatste twee weken.
Het zou ook kunnen dat ze de servers gereed aan het maken zijn voor een nieuwe MSN Messenger. Bèta-rondes zijn namelijk weer in aankomst.
 
Nou, het probleem heeft zich idd. vanzelf opgelost. Zal dan toch we; met de server te maken gehad hebben. Beetje te vroeg alarm geslagen. Dank allen voor de reacties!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan