Geacht Helpmij'ers,
Ik heb een probleem met een Konica Minolta 1690 MF (all-in-one).
Mijn stage begeleider wil dat hij via een programma gelijk kan scannen via het netwerk.
In Windows kan dat met Magiclink, dit werkt heb het geprobeerd in Parallels, maar hier zijn alleen Mac's.
Ik zoek nu al 3 dagen naar een oplossing.
Hij wilt het niet via USB, aangesloten USB apparaat, E-mail, FTP, SMB of een programma als Photoshop, Word, OpenOffice etc. Hij wilt het ook niet via Parallels (het enigste wat tot nu toe heeft gewerkt).
Ik zoek dus een programma als Magiclink voor Mac maar die kan ik niet vinden.
Heb gebelt met Konica Minolta en zelfs zij konden mij niet verder helpen, heb zowel de engelse als de nederlandse helpdesks gebeld.
Kan iemand mij wat advies gegeven om dit probleem op te lossen op een Mac?
Misschien kennen jullie wel een applicatie die dit kan doen of misschien kennen jullie een andere manier om dit te doen (via Bluetooth/Bonjour als dat mogelijk is).
Hier is een link naar de NL handleiding van het apparaat:
http://bsnl.konicaminolta.nl/data/handleiding/189975/magicolor 1690MF Gebruikershandleiding NL.pdf
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groet,
Vulgaris
PS: ben relatief nieuw met Helpmij.nl dus sorry als ik iets fout heb gedaan
Ik heb een probleem met een Konica Minolta 1690 MF (all-in-one).
Mijn stage begeleider wil dat hij via een programma gelijk kan scannen via het netwerk.
In Windows kan dat met Magiclink, dit werkt heb het geprobeerd in Parallels, maar hier zijn alleen Mac's.
Ik zoek nu al 3 dagen naar een oplossing.
Hij wilt het niet via USB, aangesloten USB apparaat, E-mail, FTP, SMB of een programma als Photoshop, Word, OpenOffice etc. Hij wilt het ook niet via Parallels (het enigste wat tot nu toe heeft gewerkt).
Ik zoek dus een programma als Magiclink voor Mac maar die kan ik niet vinden.
Heb gebelt met Konica Minolta en zelfs zij konden mij niet verder helpen, heb zowel de engelse als de nederlandse helpdesks gebeld.
Kan iemand mij wat advies gegeven om dit probleem op te lossen op een Mac?
Misschien kennen jullie wel een applicatie die dit kan doen of misschien kennen jullie een andere manier om dit te doen (via Bluetooth/Bonjour als dat mogelijk is).
Hier is een link naar de NL handleiding van het apparaat:
http://bsnl.konicaminolta.nl/data/handleiding/189975/magicolor 1690MF Gebruikershandleiding NL.pdf
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groet,
Vulgaris
PS: ben relatief nieuw met Helpmij.nl dus sorry als ik iets fout heb gedaan