Hallo allemaal, ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag moet plaatsen vandaar dat ik het hier maar doe;
Ik heb een lijst van contactpersonen in excel; naam, adres woonplaats, mob.tel, en nog een paar velden.
Nu is het zo dat ik in Outlook de persoon wel kan aanmaken/toevoegen maar mijn probleem is als volgt:
Als de bewuste contactpersoon gehuwd is en ook de partner gegevens moeten worden ingevuld (en ook een ander mob. nummer bv) , waar kan ik dat dan kwijt?
Is er een mogelijkheid binnen een ander office programma?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.
groeten,
Rene
Ik heb een lijst van contactpersonen in excel; naam, adres woonplaats, mob.tel, en nog een paar velden.
Nu is het zo dat ik in Outlook de persoon wel kan aanmaken/toevoegen maar mijn probleem is als volgt:
Als de bewuste contactpersoon gehuwd is en ook de partner gegevens moeten worden ingevuld (en ook een ander mob. nummer bv) , waar kan ik dat dan kwijt?
Is er een mogelijkheid binnen een ander office programma?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.
groeten,
Rene