Koopje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Aopen CD-rewriter
52X

Iets van €35,-. Zijn die dingen echt al zo goedkoop en goed?? Ik hoor regelmatig dat de CD'tjes ploffen in de 52x versies.

Hoi XP pc,

de aopen cdrws zijn inderdaad goedkoop en deze al helemaal.

Ik hebzelf een aopen 40x12x48.

Het eerste exemplaar was na 2 weken totaal dood, maar ik kreeg van de winkel een andere en deze doet het inmiddels een halfjaartje prima!

Maar ik ben van mening dat Lite On e.d wel wat betere merken maken.

Ik lees heb op tweakers en andere fora veel problemen gevonden over deze rw. Maar je hebt altijd garantie :)

Er zijn wel verhalen over onploffende CD's. Maar dat is heel simpel te voorkomen. Brand nooit hoger dan 48 speed.

Maar je hebt altijd garantie
op de brander wel ja. Maar je bent wel de CD kwijt bij als ie ontploft...

Geplaatst door meelman
Er zijn wel verhalen over onploffende CD's. Maar dat is heel simpel te voorkomen. Brand nooit hoger dan 48 speed.

op de brander wel ja. Maar je bent wel de CD kwijt bij als ie ontploft...

ja dat is zo wat je zegt. Ik heb dat zelf wel eens gezien bij kennissen van me als ze een game gingen spelen (spel cd helemaal naar de ^&!@#^)

Ik zou dan toch voor een beter merk kiezen idd :)

Geplaatst door meelman

Dan heb ik niets aan een 52X. Dus je hebt dan toch niet zo'n snelle nodig want je kan hem niet gebruiken.

En Aopen is niet zo goed? Ik hoorde laatst dat 'ie de beste was. Misschien test onder goedkope merken ofzo...

Maar niet doen dus?

Is een DVD RW (+ of -) met CD brander wel veilig om op 52X te branden?

Een dvd brander waarbij je een cd op 52x kan branden?

Heb je een link voor me want ben ze nog niet tegengekomen.

Op het werk hebben we een NEC 1300 (+ en - ) en die brand cd's op 16x

Aha, nee. 48 is het meeste wat ik kan vinden. Dacht dat die er ook al waren :).

DVD-BTC-16X
16X transfer speed for DVDRW and 48X for CD-ROMRW Quick data access Excellent media formats compatibility Good vibration resistance Low operation noise OEM Pack

Geplaatst door XP_PC
Aha, nee. 48 is het meeste wat ik kan vinden. Dacht dat die er ook al waren :).

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
DVD-BTC-16X
16X transfer speed for DVDRW and 48X for CD-ROMRW Quick data access Excellent media formats compatibility Good vibration resistance Low operation noise OEM Pack
--------------------------------------------------------------------------------

De afspeel snelheid ja.

Hoogste dvd brand snelheid tot nu toe is 4x

Neenee, ik heb het over de CD brandsnelheid van een DVD speler. Die is toch wel hoger dan 4?

Geplaatst door XP_PC
Neenee, ik heb het over de CD brandsnelheid van een DVD speler. Die is toch wel hoger dan 4?

Ik ben eerlijk gezegt nog geen Dvd brander tegen gekomen met zulke hoge brandsnelheden voor cdr max ligt dacht ik nog rond de 16 x voor cdr en 4 x voor dvd.

maar de quote die jij geeft zijn lees snelheden 16 x dvd branden bestaat nog niet.

Geplaatst door XP_PC

Dan heb ik niets aan een 52X. Dus je hebt dan toch niet zo'n snelle nodig want je kan hem niet gebruiken.

En Aopen is niet zo goed? Ik hoorde laatst dat 'ie de beste was. Misschien test onder goedkope merken ofzo...

Maar niet doen dus?

Is een DVD RW (+ of -) met CD brander wel veilig om op 52X te branden?
merk jij het verschil tussen 48 en 52 speed? Ik niet...

Nou moe

Wat moet ik nou doen:D.

De een zegt is goed, de ander niet. IK heb toch niets aan 52, want dat is gevaarlijk (mijn CD's kunnen trouwens wel 52 aan volgens de doosjes).

bij 52 speed duurt een 80 minuten cd 1 minuut en 32 seconden

bij 48 speed 1 minuut en 40 seconden (als je er vanuit gaat dat je continu op zijn maximale snelheid brand)

MAW dat merk je niet. Dus ik zou deze kopen en niet op 52 speed branden, of een wat tragere brander van een beter merk kopen. Want die paar seconden maen ( voor mij in ieder geval) niets uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan