kooppie!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

THE_BENNY_BOY

Banned
Lid geworden
9 feb 2003
beste mensen

ik heb een kapotte a-open cdrom speler van 52 speed
zn laadje hangt vast... gaat niet op en niet dicht..... ik denk dat ie uit zn rail is ofzo. motortje hoor je nog wel zoemen duss.....

maar ik kan hem dus niet maken (te weinig verstand van denk ik) maar er zit geen garantie meer op omdat ik dus de zegel heb verbroken..... nieuwe is die 24 euro waard... maar ik vind het zonde om hem weg te gooien als iemand hem mischien kan maken.... ikd acht aan 10 euro plus verzendkosten.... als niemand hem wil kunne we natuurlijk altijd zakken..... elke beetje voordeel zouk blij mee zijn... als je hem wil stuur dan een mailtje naar mijn email
alvast bedankt :thumb:

owwww....
trouwens hij is pas 2 maanden oud. ik vind zelf wel balen dat ie kapot is is al mn derde a-open cdrom speler in een half jaar... ik heb altijd ruzie met dat ding......:(:(

Dit hoort thuis op de marktplaats, niet op het forum.

Geplaatst door JBS
Dit hoort thuis op de marktplaats, niet op het forum.
ben ik het mee eens maarop marktplaats.nl zijn minder mensen die hem kunne maken mischien en ik vind het beter om hem hier neer te zetten eigenlijk.....

padlock.gif

Al doorgegeven aan Mod

Waarom laag???

omdat jij niet weet dat er een Marktplaats op Helpmij is waar je computers enz kunt verkopen???

niet lezen wat een ander schrijft, en lekker daar op blijven reageren das pas laag;)

nee dat ie een mod heb gewaarschuwd en ik heb nu de maakrtplaats op helpmij gevonden:D en me dervoor aangemeld maar ik snap niet hoe je een advertentie kunt invoegen:|

THE_BENNY_BOY

het waarschuwen voor een MOD is niet ernstig hoor, om wildgroei te voorkomen wordt er een slotje aangevraagd om verdere verkoopwaar in deze topic te voorkomen

Hoe een advertentie te plaatsen
Eerst moet er ingelogd worden. Als je je nog niet hebt opgegeven op markt.helpmij.nl, dan moet je je eerst even registreren.
Selecteer daarna de juiste categorie en klik dan op Plaats.
Voeg zoveel mogelijk informatie toe aan de advertentie. Je kunt maximaal per advertentie 5 afbeeldingen toevoegen in het JPEG formaat.(Note: Het kan lang duren als je grote afbeelding wilt toevoegen.)
Hoe je advertentie aan te passen
Eerst even inloggen Klik daarna op Advertenties.
Daar kun je de tekst van de advertentie aanpassen, de datum verhogen, afbeeldingen toevoegen en verwijderen en de totale advertentie verwijderen.
Hoe kun je je persoonlijke informatie aanpassen
Eerst inloggen Klik daarna op Account.
Daar kun je je gegevens wijzigen.

.

Intussen moet het wel duidelijk zijn waarom en hoe je je advertentie op de marktplaats moet plaatsen.. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan