• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koorts

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eflux
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
L.S.,
Ik ben op zoek naar een Excelsheet waarmee ik de dagelijkse koortswaarden kan noteren.
Alvast bedankt,
Eflux

Hallo Eflux,

Moet dan zijn voor een of meerdere personen en moet dat 1 of meerdere keren per dag,

Gr Joop

Eflux

Ben je iets met onderstaand voorbeeld?
Als je iets anders bedoeld, laat maar ff weten.

Bijlagen

Hallo Eflux,

Moet dan zijn voor een of meerdere personen en moet dat 1 of meerdere keren per dag,

Gr Joop

Hoi Joop,
Bedankt voor de snelle reactie.
Het is bedoeld voor 1 persoon met maximaal drie metingen per dag.
De lijst moet ook uit te printen zijn.
G rEflux

Hallo Eflux,

Nog maar even verder uitgebreid, je kunt nu ook het blad resultaten printen en evntueel regels verwijderen.
Ook via Voorwaardelijke opmaak, kleurt lager dan 37 en hoger dan 38 graden rood en wat daar tussen zit groen, als die marge groter moet dan kan dat aangepast worden.
Als er verder nog wensen zijn laat het weten.

Gr Joop

Bijlagen

Hallo Eflux,

Nog maar even verder uitgebreid, je kunt nu ook het blad resultaten printen en evntueel regels verwijderen.
Ook via Voorwaardelijke opmaak, kleurt lager dan 37 en hoger dan 38 graden rood en wat daar tussen zit groen, als die marge groter moet dan kan dat aangepast worden.
Als er verder nog wensen zijn laat het weten.

Gr Joop
Hoi Joop,
Bij het aanklikken van het rar bestand krijg ik een blad vol met onderstaande tekens.

é2ò@©‡Â0Ö »P‡?ˆp„:ºÁ?¶3ò‚/îy(*@L5´Mìp .—Oâµl¦+*Ãó‘Q@ðN.-**þà &CˆàФ·eÓP&Í?]”m›|(ý]à5Ø?À¿éqe}5³0ðBº™@ñ¬\âÿd¤

ÛÞ'¸4'ÍKˆ@?¦X‰°q\Äé!| ðO8¥-´FŽld=ø(
Daar kan ik helaas niets mee.
Ik zal wel iets verkeerd doen. Moet ik op de eene of ander wijze iets uitpakken:o:o
Gr. Eflux

Hallo Eflux,

Je moet het inderdaad eerst uitpakken, zonder in te pakken kan het hier niet geplaatst worden.
Ik zal het nu Zippen misschien lukt dat wel.

Gr Joop

Bijlagen

Hallo Eflux,

Je moet het inderdaad eerst uitpakken, zonder in te pakken kan het hier niet geplaatst worden.
Ik zal het nu Zippen misschien lukt dat wel.

Gr Joop
Hoi Joop,
Het is nu maar gedeeltelijk gelukt.
Office geeft aan dat de beveiliging te hoog is ingesteld. Gelukkig geeft Office een hele "lap" tekst hoe te handelen om de macro te accepteren. Ondanks het zorgvuldig toepassen van de "handleiding" lukt het niet. Het ergste is wel dat het geheel er zo leuk uit ziet.
Ik blijf het toch proberen.
Groetjes Eflux

Hallo Eflux,

Ga via Extra>Macro`s>Beveiliging>zet hem op laag.

Gr Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan