Kop 3 nummering bij meerdere niveaus gaat fout

• Onderwerp starter Onderwerp starter slpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

slpe

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2012
Hallo forum,

Ik zit al een middag te stoeien en het lukt mij maar niet. Ik heb een document gemaakt voor een rapport. Hierin wil ik de nummering aanbrengen:

1 Hoofdstuk
1.1 Paragraaf
1.1.1 Sub
1.1.2 Sub

Ik heb dat ingesteld met meerdere niveaus, gekoppeld aan de stijlen, maar hij geeft bij kop 3

1 Hoofdstuk
1.1 Paragraaf
1.1.1 Sub
1.2.1 Sub

Wat doe ik fout? Het lijkt wel of er diverse lijsten elkaar in de weg zitten (knippen plakken uit ander document). Maar hoe "reset" ik alles weer?

Wie kan mij helpen?

Het leven is niet altijd simpel
en met een computer werken is niet altijd makkelijk en/of tijdbesparend.

Als je tekst hebt geknipt en geplakt
of je werkt met de tekst van een ander,
dan zou er voor mij maar één oplossing zijn om alles echt goed te krijgen:
alle beschikbare tekst opslaan als 'platte' tekst in een .txt bestand,
daarna opnieuw openen met Word
en dan van voorafaan beginnen met het opbouwen van de verschillende stijlen en nummeringen.

Da's een hoop werk (afhankelijk van de omvang van de tekst)
maar wel de meest effectieve.

Eens, maar het betreft hier het sjabloon. Hij doet gewoon heel vreemd bij kop 3, maar wel consequent. Er moet een manier zijn om de hele nummering te herstellen. Maar welke?

Met nummering op meerdere nieveaus moet je met 2 zaken rekening houden. De nummering zelf en de beginnummering van een kop. Meestal als je bij een bepaalde kop niet de nummering ziote die je verwacht, kun je het beste even kijken met de rechtermuisknop bij nummering >> beginwaarde voor nummering

Die moet je normaal gesproken op 1 zetten.

Of, en dat lijkt mij waarschijnlijker in dit geval, is de afhankelijkheid van Kop3 niet Kop2, zoals zou moeten, maar een niveau hoger: Kop1. Pas de eigenschappen van Kop3 dus aan.

Het is opgelost. Allemaal bedankt voor het meedenken. Er stond inderdaad ergens beginnen met nummeren 2. De koppen verwezen al goed naar elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan