Kop en voet tekst na losse pagina op landschap

Status
Niet open voor verdere reacties.

johandezeeuw

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2002
Ik ben een rapport aan het maken en 1 pagina heb ik gezet op landscape om er een mooie tabel op te zetten. Echter hierdoor maakt MS Word in de voettekst en koptekst een nieuwe sectie aan. Het lukt mij echter niet om op die pagina's dezelfde kop en voettekst te houden (ondanks dat "link to previous" aan staat). Ik heb het probleem document ingevoegd.

Thanks!!

Bijlagen

Hierbij je bestand terug en als ik het goed heb, klopt het nu helemaal :)

Je had de pagina onder de landscape pagina als eerste pagina afwijkend gezet. Aangezien je met secties werkt klopt het dus dat er niks stond, omdat dat de eerste nieuwe pagina was van die sectie.

Bekijk bijlage 128545

dank voor antwoord ik ga het proberen. Zou je de bijlage nog eens will uploaden wat het lukt nu niet.

Thanks!!

Mocht je het probleem zelf nog niet hebben kunnen oplossen: hier een gecorrigeerde versie.
Je kunt het overigens zelf eenvoudig oplossen, door dus in de Voettekst te staan, en de <Pagina-instelling> te openen. Al weet ik uit mijn hoofd niet waar dat zit, omdat ik nog met 2003 werk.

Bijlagen

Helemaal fantastisch.
Mijn enige vraag is nu wat je hebt gedaan.
Ik werk met office 2010 maar kan het document ook even in 2003 openen!!

THANKS!!

In Office 2010 gaat het eigenlijk op dezelfde manier als in 2003: dubbelklikken op de kop- of voettekst, de gewenste voettekst opzoeken, en de juiste instellingen maken. Ik heb van de Word 2010 werkbalk een plaatje gemaakt, hopelijk helpt dat...

Bijlagen

• Werkbalk Koptekst.png
    Werkbalk Koptekst.png
    40,9 KB · Weergaven: 58
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan