kop noch staart Updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

cdadanny

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2008
de update SP2 in vista lukt niet omdat hij een foutmelding geeft ( zie andere gebruikers, de X0...... ) . Bij M$ stellen ze voor om via de Originele DVD van vista x64 ultimate ( de mijne dus ) een update de doen over de oude vista ( zodat ik niks kwijt ben ) . Bij die installatie stopt hij bij de melding dat ik eerst Powershell moet verwijderen. Maar Powershell kan je alleen verwijderen via de optie ' Windows Onderdelen in en uit schakelen ' uit het configuratiescherm ( Programma's en Onderdelen ) . Maar wanneer ik dit scherm oproep is deze leeg. Dus ik kan PowerShell NIET verwijderen ( en ook niet opnieuw installeren ). Dan geeft hij de foutmelding dat mijn systeem niet geschikt is , ook al gebruik ik x86 of x64 . Ik heb alle richtlijnen al van M$ gevolgd om dit op te lossen ( SFC/scannow , Restore , en vele andere tips van andere gebruikers) Niks lukt. Iemand nog een idee ?
Dank U

Windows PowerShell verwijderen
U kunt de installatie van Windows PowerShell 1.0 als volgt ongedaan maken:

1. Klik op Start, typ appwiz.cpl in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.
2. Klik in de lijst met taken op Geïnstalleerde updates weergeven.
3. Dubbelklik in de groep Microsoft Windows in de lijst met te installeren updates op Windows PowerShell(TM) 1.0 en volg de aanwijzingen voor het verwijderen van Windows PowerShell 1.0.

Opnieuw ?

Zoals ik reeds zei , de powershell staat zowel niet in de lijst van Updates en ook niet in de lijst van ' windows onderdelen in en uitschakelen ' want dit venster is LEEG !!! Toch alvast thx voor de moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan