Kop telefoon geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shidi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Shidi

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen;

Heb reeds een up grade gedaan van windows xp naar windows vista, maar ik krijg geen geluid meer uit mijn kop telefoon meer als ik deze aansluit aan de voorkant van mijn computer...dus in een van de klijne gaatjes ( er is een groene en een roze, dus ik steek de kop telefoon in de groene )

Bij windows xp kreeg ik gewoon geluid uit de kop telefoon, maar met vista komt er geen geluid uit de kop telefoon.

Heb ook de nieuwste geluids drivers binnen gehaald, en voor heel kort kreeg ik wel geluid via de kop telefoon uit de computer...maar na een paar minuutjes kwam er geen geluid meer uit de kop telefoon...dus volgens mij is er een of ander conflict ergens...maar waar?...

heb ook alle geluids instellingen nagegaan bij vista...en alle geluids regelaars zijn in orde.

De vraag is..wat zou hier de oorzaak van zijn?...dus waarom wel geluid uit de kop telefoon in windows xp, maar niet met windows vista?...

mijn systeem specs:

PACKARD BELL COMPUTER
DUAL CORE 2GB INTERN GEHEUGEN
GEFORCE 7600 256 INTERN GEHEUGEN

je hebt de laatste geluidsdrivers binnengehaald...
werkte je geluid daarvoor dan helemaal niet?

Ik vind het raar dat je zegt dat de koptelefoon een aantal minuten geluid heeft kunnen afspelen maar dan plots niet meer.
Je hebt dan toch 1 of ander proces geopend denk ik

Werkt je geluid wel zonder een koptelefoon?
de standaardboxen ofzo of luidsprekers?

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen;

Heb reeds een up grade gedaan van windows xp naar windows vista, maar ik krijg geen geluid meer uit mijn kop telefoon meer als ik deze aansluit aan de voorkant van mijn computer...dus in een van de klijne gaatjes ( er is een groene en een roze, dus ik steek de kop telefoon in de groene )

Bij windows xp kreeg ik gewoon geluid uit de kop telefoon, maar met vista komt er geen geluid uit de kop telefoon.

Heb ook de nieuwste geluids drivers binnen gehaald, en voor heel kort kreeg ik wel geluid via de kop telefoon uit de computer...maar na een paar minuutjes kwam er geen geluid meer uit de kop telefoon...dus volgens mij is er een of ander conflict ergens...maar waar?...

heb ook alle geluids instellingen nagegaan bij vista...en alle geluids regelaars zijn in orde.

De vraag is..wat zou hier de oorzaak van zijn?...dus waarom wel geluid uit de kop telefoon in windows xp, maar niet met windows vista?...

mijn systeem specs:

PACKARD BELL COMPUTER
DUAL CORE 2GB INTERN GEHEUGEN
GEFORCE 7600 256 INTERN GEHEUGEN

Zie mijn uitleg op http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=355676&page=4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan