Kop 'zonder afstand' wordt niet geaccepteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Mijn kop1 lijkt eigenwijs. Ik geef aan dat het zonder afstand moet in zowel 2003 als 2007, maar dat lukt alleen bij de kop waar ik de instelling doe.

In mijn document van ruim 60 pagina's heb ik de inleiding geselecteerd en deze de opmaak gecentreerd, vet, 14 pt gegeven en vooral zonder afstand! Dan ga ik naar het eerste hoofdstuk om deze Kop1 te geven en dan krijgt deze titel aan de bovenkant toch een afstand mee. Waarom?Als ik controleer hoe dat kan, verwacht ik dat ik aantref dat de instelling is teruggesprongen op standaard of alinea zodat die afstand weer is ingesteld, maar er staat dan nog steeds 'geen afstand'. Ik vind het maar vreemd.

Laatst bewerkt:
Gokje: in het wijzigingsscherm (2007) staat een optie: automatisch bijwerken. Wat gebeurt als die wordt aangevinkt?

Dat had ik inderdaad ook bedacht, dus dat had ik aangevinkt, maar helaas. In dat scherm kom je trouwens door in het lint Start in de groep Stijlen aan de rechterkant onderin op het pijltje te klikken. Dan kies je voor Kop 1 zodat aan de rechterkant het pijltje verschijnt, dan klik je op Wijzigen en in het venster 'Opmaakprofiel wijzigen' zie je onderin de besproken opties staan. Bovenin dat venster, bij 'Stijl gebaseerd op' en 'Volgende alinea' staat bij mij 'geen afstand'. Maar dat is dus niet afdoende.

Ik maak ook gebruik van Kop 2 en Kop 3. Bij die twee heb ik geen afstand. Daar staat in bovenstaand venster ''platte tekst' bij 'Stijl gebaseerd op'. Dat neem ik nu over, maar het blijft in mijn ogen vreemd. Daarnaast liep het geheel vast toen ik die instelling deed. Zo af en toe is het behoorlijk behelpen en dat terwijl het wel heel kostbare software is.

Nog iets: de instellingen die ik doe, moet ik in twee verschillende documenten verwerken. In het tweede document blijkt dat Kop 3 is verdwenen. Nou ok, dacht ik, dat los ik op door Kop 3 opnieuw te maken, maar dat wordt niet geaccepteerd omdat deze kop er hoort te zijn ook al is ie niet zichtbaar voor mij. De vastloper wordt veroorzaakt door een ontbrekende update, dat wordt momenteel verholpen, nu de rest nog. We zoeken door.

Laatst bewerkt:
Ik heb op of rond 13 december een "major" office2007 update binnen gekregen van Microsoft, ik begrijp dat je die nu ook het downloaden bent?

dat denk ik, heeft nu pas 20% erop staan. Het probleem is dat ik op twee laptops en 4 besturingssystemen werk, dan ontsnapt er weleens een update:o Nu moet ik weer op de andere laptop verder om iets te kunnen doen.

Deze update is niet een gewone update, het betreft het (lang) verwachte SP1 voor Office2007.

owwww, die is me helemaal ontgaan, wist alleen dat er voor Vista eentje in het voorjaar werd verwacht die er onlangs ook is opgezet. Grinz, zo houden we elkaar lekker op de hoogte (nou ja, jij mij dan toch;-))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan