• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kopiëren door te slepen werkt niet meer???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wendy1977

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2005
Heel vreemd... Als je een som invult in een cel, kun je deze formule normaal via de vulgreep slepend kopiëren naar de rest van de kolom.

Nu zit ik op m'n werk en probeer hier hetzelfde te doen, maar zodra ik de formule sleep, kopieert het systeem alleen de celinhoud... En als ik de formule per rij los invoer, dan wordt de uitkomst niet aangepast zodra ik 1 van de gegevens wijzig (dus stel dat ik A1 en B1 wil optellen in C1, dan kan ik de formulie wel invullen, maar zodra ik dan de gegevens van A1 wijzig, wordt de uitkomst in C1 niet aangepast)

Ik kom er niet aan uit, kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Kan je eens een voorbeeldbestand geven?

Deze kan je als bijlage toevoegen aan je bericht indien je deze inzipt(met winzip oid), omdat xls bestanden niet gewoon kunnen worden toegevoegd.

hoe voeg ik bijlage toe?

Ik heb er een zip-file van gemaakt (hopelijk is dat goed gegaan want was de eerste keer haha), dus zie bijlage!

Bijlagen

Ga eens naar Tools - Options (Extra - Opties). Open vervolgens het tabblad Calculation (Berekenen waarschijnlijk) en kies daarin voor 'Automatisch' berekenen ipv 'Manueel'.

Zo zou het moeten opgelost zijn... :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan