kopiëren en plakken in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

rotaz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2005
Hallo,

Wie kent het volgende probleem of weet een oorzaak/oplossing ?
Bij het kopiëren en vervolgens plakken in Word (Office XP 2003) verschijnt heel regelmatig niet het gekopieerde stukje tekst, maar iets wat eerder is gekopieerd (heel willekeurig) of ook verschijnt wel het rode 'pdf'icoontje dat in mijn werkbalk Standaard staat, omdat ik een pdf-schrijfprogramma heb geïnstalleerd.
Ik heb het klembord zichtbaar op het scherm, maar dit laat op zo'n moment niet mijn gekopieerde tekst zien en ook niet datgene wat wel verschijnt bij het plakken.
Ik heb Office al drie keer opnieuw geïnstalleerd, maar dat maakte geen verschil; ook niet met de versie van iemand anders.
Ik ben een ervaren computergebruiker, maar kom met dit probleem niet verder.
Heeft iemand een idee ?
Hartelijk dank, Rotaz

Hai, :D

Bijzondere storing nog nooit van gehoort.

Weet je zeker dat het de te plakken data inderdaad op het klembord staat?

Soms denk je namelijk iets gekopieerd te hebben en dan krijg je bij plakken dus hetgeen je voorheen gekopieerd hebt..

En bedoel jij dat je de Icoon van Adobe acrobat in jou document geplakt krijgt?

Als dat zo is zou het best kunnen dat de Adobe invoegtoepassing Word dwarszit op één of andere manier..

Ik zou echter de oorzaak niet kunnen vinden want ik kan het zelf echt niet reproduceren.

Succes! :thumb:

Dag Joost,
Dankjewel voor je reactie. Het is ook een vreemd probleem. Ik zal kijken of als ik het pdf-programma ( PaperPort in dit geval) verwijder het probleem verdwijnt. Rotaz

Hai, :D

Graag gedaan!
Na het verwijderen moet je ook even Normal.dot (in de map sjablonen) hernoemen (naar Normal.old) Word maakt zelf een nieuwe aan.

Is het probleem opgelost zijn er zat andere varianten zoals CutePdf etc...

See Yah! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan