Kopiëren en plakken --> text only?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Holymaker

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Er is een probleem waar ik al 2 dagen mee bezig ben om het te verhelpen. Van de week een nieuwe Windows 7 installatie uitgevoerd, met een schone installatie van Microsoft Office 2010.

Installatie is goed verlopen, alleen ik het kopiëren en plakken werkt niet zoals het moet werken. Als ik een tekst kopieer met opmaak - dan wordt deze als 'text-only' geplakt. Zonder enige opmaak dus!! Het gaat hier om teksten van een webpagina (heb IE, FF en Chrome al geprobeerd), naar Word 2010 of een andere teksteditor.

Alle instellingen binnen Word 2010 staan ook goed: http://prntscr.com/74gus

Enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

als je de lay-out van een website tezamen met de tekst wilt kopiëren en plakken, zal inderdaad alleen de tekst gekopiëert en geplakt worden. Wanneer het gaat om een afbeelding + tekst, dan worden deze wel correct geplakt.

Beiden worden enkel als plain text geplakt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zat even op google op te zoeken wat plain text precies is, zou jij mij hierover informatie kunnen geven ?

Ik heb een vergelijkbaar probleem in Word 2000 icm Windows XP. Als ik tekst van een internetpagina kopieer dan wordt deze zonder opmaak in Word geplakt. Als ik daarna een opgemaakte tekst in Word kopieer wordt ook alleen de platte tekst geplakt. Pas na het het opstarten van de PC kan ik weer normaal kopieren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan