Kopiëren en plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2001

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2001
Sinds de installatie van vista is het niet meer mogelijk om afbeeldingen van internet te kopiëren en in mijn toepassing (Corel of Word) te plakken.
De afbeeldingen zijn niet beschermd, want ik heb het tientallen keren geprobeerd. Kopiëren en plakken vanaf mijn harde schijf of een stick werkt wel
Wie weet raad?
b.v.d.
Eric

Hoe merk jij dan dat het beveiligd is?

Welke browser gebruik je?
krijg je eventueel een melding?(screenshot zou dan handig zijn ;))

Hoi Eric,

zit je klembord misschien vol?? Ik heb zelf geen Vista, maar in XP kun je naar Start, Uitvoeren en daar typ je: clipbrd (of: clipbrd.exe) en dan opent het klembord van XP.

Dit schijnt in Vista pas te werken als je clipbrd.exe uit de system32 map haalt bij een XP installatie en deze vervolgens in de system32 map van Vista plaatst.

Het valt altijd te proberen.

Voor de rest wens ik je een fijn weekend en mocht dit niet willen dan horen we het weer!

gr Jos

Sinds de installatie van vista is het niet meer mogelijk om afbeeldingen van internet te kopiëren en in mijn toepassing (Corel of Word) te plakken.
De afbeeldingen zijn niet beschermd, want ik heb het tientallen keren geprobeerd. Kopiëren en plakken vanaf mijn harde schijf of een stick werkt wel
Wie weet raad?
b.v.d.
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan