kopiëren en plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2001

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2001
Hallo,
Na mijn verhuizing ga ik proberen Vista naar mijn zin aan te passen.
Mijn probleem is het volgende:
Als ik een afbeelding wil opnemen in bijvoorbeeld een Word document, klik ik rechts op de afbeelding, kies kopiëren en kies in het document weer plakken.
Hij reageert niet op kopiëren. Kopiëren naar werkt ook niet.
Op een andere pc met vista werkt het wel, dus het zal waarschijnlijk een instelling zijn.
Wie weet welke?
Bij voorbaat dank,
Eric

Gebruik je Office 2003 of 2007, hier kan namelijk nog een verschil in zitten maar ik denk dat je kunt proberen de sneltoetsen te begruiken CTRL + C voor kopieëren en CTRL + V voor plakken. Het is namelijk zo dat je in bepaalde programma's of applicaties niet gebruik kan maken van de functie kopieren en plakken via de rechtermuisknop.

Helaas Raoul, dat is het niet om de volgende reden: ik kan gewoon niet kopiëren in IE.
Als ik rechtsklik op een afbeelding krijg ik geen sneltoetsen (de onderstreepte letter) te zien,
De applicatie is niet van toepassing omdat die altijd werkte onder xp.
Het werkt wel op een andere vista-pc.

Ik denk eerder dat we aan een instelling (beveiliging?) van vista of ie moeten denken.

Overigens werkt kopiëren en plakken wel als ik iets van mijn eigen harde schijf wil pakken.

Zou je dan misschein wat meer informatie kunnen geven.
Welke versie van Word heb je? Is dat 2007 of 2003 of nog eerder?
Welke versie van IE heb je is dat 7 of gebruik 8?
Heb je het ook geprobeerd in een andere browser zoald mozilla of opera of google chrome?
Als je het bij alle browsers hebt dan ligt het misschien aan Word. Dan weet ik iets beter waar ik moet zoeken voor de instelling.

Hi Raoul,
Het probleem zit in IE8. In Google Chrome werkt het wel.
Ik ga even vergelijken met de andere pc.

Gevonden Raoul,
Het zat in Automatisch crashherstel inschakelen en/of Automatisch herstellen in Internetopties-geavanceerd.
Ik keek er eerst overheen, omdat deze opties op de andere pc niet voorkomen.
In elk geval opgelost.
Thnx voor het meedenken.
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan