Danielle22
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mei 2007
- Berichten
- 378
Hallo allemaal,
Ik heb een Excel bestand met daarin allemaal testgegevens. Ik heb in het hoofdblad een vaste indeling staan (gekeurde velden). Deze moeten eigenlijk aangevuld worden met de gegevens van het blad “testresultaten”. De unieke code is de “soort“ code.
Dus de soortcode die in kolom A staat moet aangevuld worden met de gegeven uit het tabblad “testresultaten”. Op dit moment voeg ik zelf alle rijen toe en kopieer ik de gegevens van het tabblad “testresultaten” handmatig in het schema.
Weet iemand of dit mogelijk is met een VBA code o.i.d of hoe ik het efficiënter in kan richten?
Ik heb ook even een voorbeeld gemaakt van het bestand.
Alvast heel erg bedankt voor de eventuele reacties.
Groetjes,
Daniëlle
Bekijk bijlage Voorbeeld kopie gegevens.xlsx
Ik heb een Excel bestand met daarin allemaal testgegevens. Ik heb in het hoofdblad een vaste indeling staan (gekeurde velden). Deze moeten eigenlijk aangevuld worden met de gegevens van het blad “testresultaten”. De unieke code is de “soort“ code.
Dus de soortcode die in kolom A staat moet aangevuld worden met de gegeven uit het tabblad “testresultaten”. Op dit moment voeg ik zelf alle rijen toe en kopieer ik de gegevens van het tabblad “testresultaten” handmatig in het schema.
Weet iemand of dit mogelijk is met een VBA code o.i.d of hoe ik het efficiënter in kan richten?
Ik heb ook even een voorbeeld gemaakt van het bestand.
Alvast heel erg bedankt voor de eventuele reacties.
Groetjes,
Daniëlle
Bekijk bijlage Voorbeeld kopie gegevens.xlsx