Kopiëren naar externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zult dan toch even van vooraf aan moeten beginnen.

Typ het convert-commando, typ de volumenaam en laat de conversie zijn werk doen. Kan even duren, maar daarna heb je NTFS waar je naar hartelust grote bestanden op kunt schrijven.
Zonder unstopable copiers die dat ook niet kunnen op FAT32.

Ja ok maar ik zal misschien toch wat fout doen want ik krijg nu deze melding:

Dit station bevat fouten en kan niet worden geconverteerd. Uw moet het beschadigde gedeelte van dit station wissen door CHKDSK / F uit te voeren of AUTOCHK uit te voeren als de computer opnieuw wordt gestart
Kan de conversie niet uitvoeren.
G: is niet geconverteerd naar NTFS

Dat is het commando van de eerdere mail.

wat moet ik dan intikken en gooit hij dan niet alles van mijn g schijf af

Klik rechts op schijf G en kies voor eigenschappen. Dan tabblad extra. Kies bij schijfcontrole "nu controleren".

Vink beide opties aan en klik op starten.

Zodra dit klaar is ga je opnieuw proberen de schijf om te zetten naar NTFS

wat moet ik dan intikken en gooit hij dan niet alles van mijn g schijf af

Stond vanmorgen al beschreven

zoals vanmorgen beschreven dat snap ik wel maar ik krijg steeds een bericht van :zie mijn berichtstukje naar boven :
Dit station bevat fouten en kan niet worden geconverteerd. Uw moet het beschadigde gedeelte van dit station wissen door CHKDSK / F uit te voeren of AUTOCHK uit te voeren als de computer opnieuw wordt gestart
Kan de conversie niet uitvoeren.
G: is niet geconverteerd naar NTFS

Dit stukje gaat niet over converteren maar over het controleren van de schijf. Heb je controleren al uitgevoerd?

Dit gedaan?

Origineel gepost door m@rio Bekijk Bericht
Klik rechts op schijf G en kies voor eigenschappen. Dan tabblad extra. Kies bij schijfcontrole "nu controleren".

Vink beide opties aan en klik op starten.

Zodra dit klaar is ga je opnieuw proberen de schijf om te zetten naar NTFS

Wanneer je doet wat M@rio zegt raak je geen bestanden kwijt die niet beschadigd zijn. Maar dan moet je het wel even doen...

Het is gelukt ik had niet goed gelezen wat jullie hadden gezegd met het controlere.
Ik had de twee vakjes uitstaan en nu aangeklikt en laten controlren is hij bij 3 uur mee bezig geweest maar het is me nu wel gelukt om te copiëren naar de externe hd drive,

Iedereen bedankt voor alle hulp:thumb:

gr dombo32

Inderdaad heel fijn dat het allemaal gelukt is! :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan